Compremum planuje bardziej zaangażować się w rozwój sprzedaży na rynku amerykańskim. Spółka opracowała właśnie nową strategię rozwoju.
Compremum, poprzez swoją spółkę córkę Fabryka Slonawy, chce wraz z długoletnim partnerem handlowym w USA rozwijać sprzedaż swoich produktów na kontynencie amerykańskim. Firmy ustaliły w czerwcu strategię współpracy i wzajemnego zaangażowania w zwiększenie poziomu sprzedaży polskich okien i drzwi za Atlantykiem. Jak podaje Compremum, obie strony zdecydowały, że będą rozwijać sieć dystrybucji w USA, ale także wspólnie będą pozyskiwać dodatkowe finansowanie na zwiększenie mocy produkcyjnej zakładu w Polsce.

Compremum rozważa także utworzenie spółki celowej, której główną działalnością będzie produkcja stolarki budowlanej, ale przeznaczonej tylko na rynek amerykański. Spółka jednak uzależnia decyzję o utworzeniu nowego podmiotu od tego, jaka będzie ustalona formuła jego finansowania. Spółka informuje, że:
Wysokość zaangażowania każdej ze stron oraz szczegóły relacji formalno-prawnych wypracowane zostaną przez strony w niedługim terminie w ostatecznej umowie inwestycyjnej po otrzymaniu ostatecznych propozycji finansowania opartych o ustalenia biznesowe.
Zobacz również
Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu
Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 odbędzie się w dniach 15–16 października 2025 w Hotelu Vienna House Andel`s Łódź. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.
Arkadiusz Muś założy partię polityczną?
W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.