Compremum planuje bardziej zaangażować się w rozwój sprzedaży na rynku amerykańskim. Spółka opracowała właśnie nową strategię rozwoju.
Compremum, poprzez swoją spółkę córkę Fabryka Slonawy, chce wraz z długoletnim partnerem handlowym w USA rozwijać sprzedaż swoich produktów na kontynencie amerykańskim. Firmy ustaliły w czerwcu strategię współpracy i wzajemnego zaangażowania w zwiększenie poziomu sprzedaży polskich okien i drzwi za Atlantykiem. Jak podaje Compremum, obie strony zdecydowały, że będą rozwijać sieć dystrybucji w USA, ale także wspólnie będą pozyskiwać dodatkowe finansowanie na zwiększenie mocy produkcyjnej zakładu w Polsce.

Compremum rozważa także utworzenie spółki celowej, której główną działalnością będzie produkcja stolarki budowlanej, ale przeznaczonej tylko na rynek amerykański. Spółka jednak uzależnia decyzję o utworzeniu nowego podmiotu od tego, jaka będzie ustalona formuła jego finansowania. Spółka informuje, że:
Wysokość zaangażowania każdej ze stron oraz szczegóły relacji formalno-prawnych wypracowane zostaną przez strony w niedługim terminie w ostatecznej umowie inwestycyjnej po otrzymaniu ostatecznych propozycji finansowania opartych o ustalenia biznesowe.
Zobacz również
Białostocki piknik montażowy ISO-Chemie
W ubiegłym tygodniu gościliśmy na pikniku montażowym ISO-Chemie w Białymstoku. Szkolenie producenta ciepłej belki montażowej cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno montażystów, jak i producentów.
Rozstrzygnięto 29. edycję konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”
10 września 2025 roku w Zamku Królewskim w Warszawie ogłoszono laureatów Ogólnopolskiego Konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”.
Forum Webinar #2 – poznaj kolejne nowości na sezon 2025
18 września drugie w tym roku spotkanie w ramach Forum Webinar. Przedstawimy nowości produktowe branży stolarki na sezon 2025.