Compremum skupia się na rynku amerykańskim

Autor: |Data publikacji:

Compremum planuje bardziej zaangażować się w rozwój sprzedaży na rynku amerykańskim. Spółka opracowała właśnie nową strategię rozwoju.

Compremum, poprzez swoją spółkę córkę Fabryka Slonawy, chce wraz z długoletnim partnerem handlowym w USA rozwijać sprzedaż swoich produktów na kontynencie amerykańskim. Firmy ustaliły w czerwcu strategię współpracy i wzajemnego zaangażowania w zwiększenie poziomu sprzedaży polskich okien i drzwi za Atlantykiem. Jak podaje Compremum, obie strony zdecydowały, że będą rozwijać sieć dystrybucji w USA, ale także wspólnie będą pozyskiwać dodatkowe finansowanie na zwiększenie mocy produkcyjnej zakładu w Polsce.

Realizacja Fabryki Slonawy (dawniej Pozbudu) w USA, okna ze szprosami.

Compremum rozważa także utworzenie spółki celowej, której główną działalnością będzie produkcja stolarki budowlanej, ale przeznaczonej tylko na rynek amerykański. Spółka jednak uzależnia decyzję o utworzeniu nowego podmiotu od tego, jaka będzie ustalona formuła jego finansowania. Spółka informuje, że:

Wysokość zaangażowania każdej ze stron oraz szczegóły relacji formalno-prawnych wypracowane zostaną przez strony w niedługim terminie w ostatecznej umowie inwestycyjnej po otrzymaniu ostatecznych propozycji finansowania opartych o ustalenia biznesowe.

Zobacz również

Konsultacje programu „Czyste Powietrze” z wykonawcami – zapowiedź najbliższych spotkań

Konsultacje programu „Czyste Powietrze” z wykonawcami – zapowiedź najbliższych spotkań

WFOŚiGW organizują konsultacje programu „Czyste Powietrze” przed uruchomieniem jego kolejnej wersji. Sprawdź terminy spotkań z wykonawcami.

Nagrody „Buildera” dla przedstawicieli branży budowlanej

Nagrody „Buildera” dla przedstawicieli branży budowlanej

Nagrody „Buildera” są przyznawane co roku przedstawicielom branży budowlanej. Również tym honorowane zostały także firmy związane ze stolarką budowlaną.

Konkurs kalendarzy rozstrzygnięty! Poznaj zwycięzców

Konkurs kalendarzy rozstrzygnięty! Poznaj zwycięzców

Zakończyła się siódma edycja naszego dorocznego konkursu na najlepsze kalendarze branży stolarki. Internauci wybrali zwycięzców poszczególnych kategorii. Konkurs kalendarzy - sprawdź wyniki!