Co piąty Polak planuje termorenowację swojego domu

Red.: |Data publikacji:

Krakowski Oknoplast zlecił badanie na temat sposobów Polaków na ograniczanie strat ciepła w domach. 74 proc. badanych potwierdziło, że ich zdaniem najwięcej ciepła ucieka im przez okna i dlatego planują ich uszczelnienie lub wymianę.

Z badania „Ciepło w domach” wynika, że 53 proc. właścicieli domów podejmie działania, by uszczelnić stare okna, ale już co dziesiąty badany zdecyduje o wymianie okien na nowe. 20 proc. odpowiadających w badaniu Oknoplastu zadeklarowało, że planuje kompleksową termomodernizację swojego budynku. Termomodernizacji sprzyjają w tym roku nowe zasady programu Czyste Powietrze, przyznające nawet 100-procentową dotację na te cele.

Oknoplast nie tylko przeprowadził badania, ale też wyciągając właściwe wnioski, wprowadził na swojej stronie internetowej dział poświęcony wymianom okien i możliwym do otrzymania dotacjom. Firma opracowała i udostępniła poradnik: „Wymiana okien – co musisz wiedzieć” oraz broszurę o programie Czyste Powietrze. Na stronie krakowskiego producenta dostępne są nie tylko porady i wskazówki, ale również formularz kontaktowy, gdzie zainteresowani inwestorzy mogą zapytać o szczegóły programu.

Firma zachęca ich do tego następującymi słowy:

Jeśli zastanawiasz się nad złożeniem wniosku, więc chcesz poznać więcej szczegółów, możesz udać się do miejscowego WFOŚiGW, gminy uczestniczącej w Czystym Powietrzu, poznać strony rządowe na ten temat lub skontaktować się z nami. Wystarczy, że na naszej stronie wypełnisz formularz kontaktowy, w którym umieścisz nurtujące Cię pytania.

Zobacz również

Dotacje dla sektora HoReCa szansą dla branży stolarki

Dotacje dla sektora HoReCa szansą dla branży stolarki

Program wsparcia dla branży hotelowo-gastronomicznej to szansa na zamówienia z branży stolarki otworowej i osłon.

Ceny stolarki w sklepach PSB są na stabilnym poziomie

Ceny stolarki w sklepach PSB są na stabilnym poziomie

W marketach należących do Grupy PSB ceny stolarki w maju b.r. są o ok. 1 proc. niższe w porównaniu do roku ubiegłego.

Aluprof uruchomił nowe lakiernie, Szymon Marciniak ambasadorem marki

Aluprof uruchomił nowe lakiernie, Szymon Marciniak ambasadorem marki

Aluprof, producent profili i ślusarki aluminiowej, uruchomił w swoich zakładach 3 lakiernie proszkowe. Ponadto wybrał ambasadora marki.

1