Co piąty Polak planuje termorenowację swojego domu

Autor: |Data publikacji:

Krakowski Oknoplast zlecił badanie na temat sposobów Polaków na ograniczanie strat ciepła w domach. 74 proc. badanych potwierdziło, że ich zdaniem najwięcej ciepła ucieka im przez okna i dlatego planują ich uszczelnienie lub wymianę.

Z badania „Ciepło w domach” wynika, że 53 proc. właścicieli domów podejmie działania, by uszczelnić stare okna, ale już co dziesiąty badany zdecyduje o wymianie okien na nowe. 20 proc. odpowiadających w badaniu Oknoplastu zadeklarowało, że planuje kompleksową termomodernizację swojego budynku. Termomodernizacji sprzyjają w tym roku nowe zasady programu Czyste Powietrze, przyznające nawet 100-procentową dotację na te cele.

Oknoplast nie tylko przeprowadził badania, ale też wyciągając właściwe wnioski, wprowadził na swojej stronie internetowej dział poświęcony wymianom okien i możliwym do otrzymania dotacjom. Firma opracowała i udostępniła poradnik: „Wymiana okien – co musisz wiedzieć” oraz broszurę o programie Czyste Powietrze. Na stronie krakowskiego producenta dostępne są nie tylko porady i wskazówki, ale również formularz kontaktowy, gdzie zainteresowani inwestorzy mogą zapytać o szczegóły programu.

Firma zachęca ich do tego następującymi słowy:

Jeśli zastanawiasz się nad złożeniem wniosku, więc chcesz poznać więcej szczegółów, możesz udać się do miejscowego WFOŚiGW, gminy uczestniczącej w Czystym Powietrzu, poznać strony rządowe na ten temat lub skontaktować się z nami. Wystarczy, że na naszej stronie wypełnisz formularz kontaktowy, w którym umieścisz nurtujące Cię pytania.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.