CAL z sukcesami na 35-lecie, pomimo braku wzrostu

Red.: |Data publikacji:

Firma CAL poinformowała nas, że w tym sezonie nie uda jej się odnotować wzrostów sprzedaży. Sytuacja spółki jest jednak stabilna, a przedsiębiorstwo odnotowało w tym roku kilka znaczących sukcesów i świętuje 35-lecie istnienia.

W ubiegłym roku obroty firmy CAL wyniosły 20,3 mln zł. Przedsiębiorstwo z Suwałk odnotowało wówczas bardzo duży wzrost obrotów, który był na poziomie ponad 20 proc. względem roku 2018 r. Jak poinformowała nas firma, ten rok, pełny wyzwań związanych z pandemią, tak udany już nie będzie.

Sylwia Ciszewska, dyrektor zarządzająca CAL:

W bieżącym roku firma zanotowała spadek obrotów, niemniej dzięki temu, że wzrosła wartość jednostkowego zamówienia oraz, m.in. poprzez zaangażowanie całego zespołu, mogliśmy zoptymalizować koszty, sytuacja spółki jest stabilna.

Jednak kierująca firmą CAL Sylwia Ciszewska widzi też pozytywne strony. W tym sezonie pojawiło się na rynku wiele nowości produktowych oraz udane kampanie marketingowe

Sylwia Ciszewska, dyrektor zarządzająca CAL:

Wyjątkowy rok sprzyjał kreatywności marki CAL prawdziwe drzwi. Rozwinęliśmy gamę produktową o nowe kolekcje drzwi zewnętrznych (Idylla, Kolora) oraz wewnętrznych (La Linea, Loft). Wprowadziliśmy jedyny w Polsce standard drzwi pasywnych z naświetlami certyfikowany w Niemczech (CPH Component). A całą ofertę drzwi szytych na miarę zakomunikowaliśmy w wyjątkowy sposób, odczarowujący postrzeganie drzwi jako produktu wyłącznie technicznego i budowlanego. Poczynając od spotu zrealizowanego we współpracy z marką Partizia Aryton, poprzez podający lekko wiedzę podcast budujący, a zamykając rok na świętowaniu 35 lat odpowiedzialności CAL za produkt, zespół i otoczenie.

W tym roku firma opracowała również we współpracy z Roto ciepły próg termiczny. CAL obchodzi obecnie 35-lecie istnienia.

 

:

Zobacz również

We Włoszech stabilnie rośnie sprzedaż stolarki z PCW

We Włoszech stabilnie rośnie sprzedaż stolarki z PCW

We Włoszech coraz większą popularnością cieszy się stolarka z PCW. W minionym roku zanotowano wzrost sprzedaż tych produktów o 1,5 proc.

Grupa Kęty w I kwartale: spadek przychodów, ale wzrost zysku

Grupa Kęty w I kwartale: spadek przychodów, ale wzrost zysku

Grupa Kęty, do której należy m.in. Aluprof, podała szacunkowe dane finansowe za pierwszy kwartał roku 2024. Spółka podkreśla, że pozyskała zamówienia na zadowalającym poziomie.

Niemcy i Austriacy oszczędzają na osłonach

Niemcy i Austriacy oszczędzają na osłonach

Rynek zewnętrznych osłon przeciwsłonecznych w Niemczech i Austrii przechodzi kryzys. W obu krajach sprzedaż tych wyrobów spadła w 2023 roku po raz pierwszy od wielu lat.

1