CAL z sukcesami na 35-lecie, pomimo braku wzrostu

Autor: |Data publikacji:

Firma CAL poinformowała nas, że w tym sezonie nie uda jej się odnotować wzrostów sprzedaży. Sytuacja spółki jest jednak stabilna, a przedsiębiorstwo odnotowało w tym roku kilka znaczących sukcesów i świętuje 35-lecie istnienia.

W ubiegłym roku obroty firmy CAL wyniosły 20,3 mln zł. Przedsiębiorstwo z Suwałk odnotowało wówczas bardzo duży wzrost obrotów, który był na poziomie ponad 20 proc. względem roku 2018 r. Jak poinformowała nas firma, ten rok, pełny wyzwań związanych z pandemią, tak udany już nie będzie.

Sylwia Ciszewska, dyrektor zarządzająca CAL:

W bieżącym roku firma zanotowała spadek obrotów, niemniej dzięki temu, że wzrosła wartość jednostkowego zamówienia oraz, m.in. poprzez zaangażowanie całego zespołu, mogliśmy zoptymalizować koszty, sytuacja spółki jest stabilna.

Jednak kierująca firmą CAL Sylwia Ciszewska widzi też pozytywne strony. W tym sezonie pojawiło się na rynku wiele nowości produktowych oraz udane kampanie marketingowe

Sylwia Ciszewska, dyrektor zarządzająca CAL:

Wyjątkowy rok sprzyjał kreatywności marki CAL prawdziwe drzwi. Rozwinęliśmy gamę produktową o nowe kolekcje drzwi zewnętrznych (Idylla, Kolora) oraz wewnętrznych (La Linea, Loft). Wprowadziliśmy jedyny w Polsce standard drzwi pasywnych z naświetlami certyfikowany w Niemczech (CPH Component). A całą ofertę drzwi szytych na miarę zakomunikowaliśmy w wyjątkowy sposób, odczarowujący postrzeganie drzwi jako produktu wyłącznie technicznego i budowlanego. Poczynając od spotu zrealizowanego we współpracy z marką Partizia Aryton, poprzez podający lekko wiedzę podcast budujący, a zamykając rok na świętowaniu 35 lat odpowiedzialności CAL za produkt, zespół i otoczenie.

W tym roku firma opracowała również we współpracy z Roto ciepły próg termiczny. CAL obchodzi obecnie 35-lecie istnienia.

 

:

Zobacz również

MADE Expo 2025: innowacja i zrównoważony rozwój

MADE Expo 2025: innowacja i zrównoważony rozwój

Targi MADE Expo 2025 odbędą się w dniach 19–22 listopada 2025 roku, w centrum wystawienniczym Fiera Milano Rho w Mediolanie. "Forum Branżowe" objęło patronat medialny nad tym wydarzeniem.

Grzegorz Białczak w zarządzie Invado, rozpoczęło się Arbonia Next2025

Grzegorz Białczak w zarządzie Invado, rozpoczęło się Arbonia Next2025

Rozpoczęły się dwutygodniowe targi Arbonia Next2025, w których Grupa prezentuje swoje rozwiązania dostawcom, dystrybutorom oraz klientom. Tuż przed wydarzeniem Grzegorz Białczak, zarządzający Arbonią w Europie Środkowo-Wschodniej, został członkiem zarządu Invado.

Lista 100 najbogatszych Polaków

Lista 100 najbogatszych Polaków

Miesięcznik "Forbes" opublikował w ostatnim czasie ranking "Lista 100 najbogatszych Polaków 2025”. Znajdują się na niej również osoby ze świata stolarki.