Firma CAL poinformowała nas, że w tym sezonie nie uda jej się odnotować wzrostów sprzedaży. Sytuacja spółki jest jednak stabilna, a przedsiębiorstwo odnotowało w tym roku kilka znaczących sukcesów i świętuje 35-lecie istnienia.
W ubiegłym roku obroty firmy CAL wyniosły 20,3 mln zł. Przedsiębiorstwo z Suwałk odnotowało wówczas bardzo duży wzrost obrotów, który był na poziomie ponad 20 proc. względem roku 2018 r. Jak poinformowała nas firma, ten rok, pełny wyzwań związanych z pandemią, tak udany już nie będzie.
Sylwia Ciszewska, dyrektor zarządzająca CAL:
W bieżącym roku firma zanotowała spadek obrotów, niemniej dzięki temu, że wzrosła wartość jednostkowego zamówienia oraz, m.in. poprzez zaangażowanie całego zespołu, mogliśmy zoptymalizować koszty, sytuacja spółki jest stabilna.
Jednak kierująca firmą CAL Sylwia Ciszewska widzi też pozytywne strony. W tym sezonie pojawiło się na rynku wiele nowości produktowych oraz udane kampanie marketingowe
Sylwia Ciszewska, dyrektor zarządzająca CAL:
Wyjątkowy rok sprzyjał kreatywności marki CAL prawdziwe drzwi. Rozwinęliśmy gamę produktową o nowe kolekcje drzwi zewnętrznych (Idylla, Kolora) oraz wewnętrznych (La Linea, Loft). Wprowadziliśmy jedyny w Polsce standard drzwi pasywnych z naświetlami certyfikowany w Niemczech (CPH Component). A całą ofertę drzwi szytych na miarę zakomunikowaliśmy w wyjątkowy sposób, odczarowujący postrzeganie drzwi jako produktu wyłącznie technicznego i budowlanego. Poczynając od spotu zrealizowanego we współpracy z marką Partizia Aryton, poprzez podający lekko wiedzę podcast budujący, a zamykając rok na świętowaniu 35 lat odpowiedzialności CAL za produkt, zespół i otoczenie.
W tym roku firma opracowała również we współpracy z Roto ciepły próg termiczny. CAL obchodzi obecnie 35-lecie istnienia.
:
Zobacz również
Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport
Firmy branży stolarki od lat są solidnym wsparciem dla wszelkich inicjatyw sportowych w naszym kraju. Zebraliśmy najświeższe aktywności. W tym odcinku piszemy głównie o mniejszych firmach z naszego świata, które sponsorują lokalne drużyny i wydarzenia sportowe.
Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce
Międzynarodowy Dzień Prasy Branżowej to coroczne wydarzenie organizowane przez Roto Frank Holding AG. W tym roku impreza odbyła się po raz pierwszy w Polsce.
Forum Biznesu o nowych rynkach eksportowych i szansach polskich firm
Zakończyła się 6. edycja Forum Biznesu organizowanego przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Wśród prelegentów nie zabrakło przedstawicieli branży stolarki.
W bieżącym roku firma zanotowała spadek obrotów, niemniej dzięki temu, że wzrosła wartość jednostkowego zamówienia oraz, m.in. poprzez zaangażowanie całego zespołu, mogliśmy zoptymalizować koszty, sytuacja spółki jest stabilna.

