W piątym odcinku podcastu „Cafe Branżowisko” rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki otworowej. Gościem Anny Domańskiej jest Kamil Maliszewski, właściciel agencji WeCanDoIt.social. Tłumaczy on krok po kroku tłumaczy, jak zbudować rozpoznawalność i sprzedaż, korzystając z contentu, performance’u, analityki i narzędzi AI.
W najnowszym odcinku „Cafe Branżowisko” rozmawiamy m.in. o tym, dlaczego w stolarce liczą się emocje i design, a jednak o sprzedaży decyduje precyzyjna analityka. Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social wyjaśnia, jak budować lajki sprzedażowe zarówno dla inwestora indywidualnego, jak i dla sieci dystrybutorów. Rozmawiamy również o tym, jakie treści naprawdę angażują oraz dlaczego content marketing – blog, case studies i treści eksperckie – powinien pochłaniać nawet 70 proc. budżetu, zostawiając resztę na działania performance.
Marketing w branży stolarki – od czego zacząć i czego unikać
Druga część rozmowy to konkret: od czego zacząć, jeśli firma „nie ma nic” poza stroną WWW. Dowiesz się, jakie narzędzia analityczne są niezbędne już na starcie, a także co mierzyć, aby realnie ocenić skuteczność prowadzonych działań. Nie zabrakło również wątków dotyczących AI. Narzędzia, które oferuje, są niezwykle pomocne w wielu działaniach, ale trzeba wiedzieć jak i do czego je wykorzystać.
Na koniec – trendy, które mogą odmienić marketing w branży stolarki otworowej. Wśród nich Kamil Maliszewski wymienił m.in. wyszukiwarki oparte o AI oraz silniejszą narrację marki. Podzielił się również wynikami prowadzonych kampanii, co pokazuje, jak skuteczny marketing przekłada się na realne wyniki.
Zobacz również
PlusyMinusy #34 – Eksport stolarki do Stanów Zjednoczonych w 2024 roku
Trzydziesty czwarty odcinek podcastu PlusyMinusy emitujemy tuż po XXXIV edycji Forum 100, więc naturalnie odcinek wprost nawiązuje do wydarzenia które odbyło się 8 kwietnia w Teatrze Powszechnym. Krótko podsumowujemy sobie tę imprezę, a także rozwijamy wątki eksportowe poruszane podczas spotkania.
Branżowisko #221 – Sezon targowy 2025 w branży stolarki budowlanej
W pierwszym kwartale 2025 roku gościliśmy na wszystkich najważniejszych wydarzeniach targowych dla branży stolarki. To dobry moment by podsumować ten czas. W tym odcinku Karol Klos dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat targów BAU, Budma, Dach Forum, a także zapowiada imprezy które czekają nas w kolejnych miesiącach w Kielcach i Nadarzynie.
„Cafe Branżowisko” #4 – nowe CPR i wyzwania dla producentów
Czwarty odcinek podcastu "Cafe Branżowisko" poświęcony został zmianom, jakie przynosi nowe rozporządzenie CPR. Rozmawiamy z prof. PW Szymonem Firlągiem, prezesem Związku Pracodawców Producentów Materiałów dla Budownictwa – by wspólnie przeanalizować wpływ tych regulacji na branżę budowlaną.