Grzegorz Filipek, wieloletni menedżer firmy Oknoplast, właśnie zmienił pracodawcę. Od dzisiaj jest dyrektorem handlowym w dziale okien PVC firmy Wiśniowski.

Ostatnio pan Grzegorz pracował dla nyskiej firmy Alsecco, gdzie kierował działem sprzedaży. Trafił tam w sierpniu ub roku, w okresie rebrandingu firmy z zadaniem restrukturyzacji działu handlowego. Wcześniej współpracował z centralą MACO, dla której był zewnętrznym konsultantem w kwestiach marketingowych i handlowych. Grzegorz Filipek bogate doświadczenie w branży okienno-drzwiowej zyskał przede wszystkim jednak w firmie Oknoplast, gdzie był od roku 2004 menedżerem ds. marketingu, a potem budował zagraniczne struktury sieci sprzedaży producenta z Krakowa. Był również jednym z tych, którzy organizowali współpracę marketingową i sponsoring Oknoplastu dla Borussi Dortmund, AC Milan i Olympique Lyon.
Od dzisiaj Grzegorz Filipek kieruje działem handlowym okien PVC nowosądeckiego producenta okien, drzwi, bram i ogrodzeń – firmy Wiśniowski, która obchodzi właśnie swoje 30-lecie. Firma jest w trakcie organizacji w Wielogłowach k. Nowego Sącza swojego najnowszego zakładu produkcji okien tworzywowych i szyb zespolonych, który rozpocznie swoją działalność prawdopodobnie w sezonie 2020. Wiedza i doświadczenie byłego menedżera Oknoplastu z pewnością będą tu pomocne w zorganizowaniu zarówno krajowych, jak i zagranicznych kanałów sprzedaży. Z ogromnym zainteresowaniem śledzić będziemy rozwój tej współpracy, a o jej postępach informować będziemy naszych Czytelników na bieżąco.
Grzegorz Filipek jest absolwentem politologii Uniwersytetu Jagielońskiego oraz marketingu na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Zaczynał jako dziennikarz w krakowskiej prasie, by stamtąd przejść do pracy marketingowej w Oknoplaście. Uprawia sporty: jeździ rowerem, dużo biega, gra w tenisa i squasha, nurkuje. Jego pasją są podróże, także te zawodowe, ale najchętniej podróżuje z własną rodziną.
Tagi
AlseccoBorussia DortmundGrzegorz FilipekInter MediolanMacoNowy Sączokna PCWoknoplastOlympique LyonWiśniowskiZobacz również
Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport
Firmy branży stolarki od lat są solidnym wsparciem dla wszelkich inicjatyw sportowych w naszym kraju. Zebraliśmy najświeższe aktywności. W tym odcinku piszemy głównie o mniejszych firmach z naszego świata, które sponsorują lokalne drużyny i wydarzenia sportowe.
Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce
Międzynarodowy Dzień Prasy Branżowej to coroczne wydarzenie organizowane przez Roto Frank Holding AG. W tym roku impreza odbyła się po raz pierwszy w Polsce.
Forum Biznesu o nowych rynkach eksportowych i szansach polskich firm
Zakończyła się 6. edycja Forum Biznesu organizowanego przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Wśród prelegentów nie zabrakło przedstawicieli branży stolarki.


