Grzegorz Filipek, wieloletni menedżer firmy Oknoplast, właśnie zmienił pracodawcę. Od dzisiaj jest dyrektorem handlowym w dziale okien PVC firmy Wiśniowski.
Ostatnio pan Grzegorz pracował dla nyskiej firmy Alsecco, gdzie kierował działem sprzedaży. Trafił tam w sierpniu ub roku, w okresie rebrandingu firmy z zadaniem restrukturyzacji działu handlowego. Wcześniej współpracował z centralą MACO, dla której był zewnętrznym konsultantem w kwestiach marketingowych i handlowych. Grzegorz Filipek bogate doświadczenie w branży okienno-drzwiowej zyskał przede wszystkim jednak w firmie Oknoplast, gdzie był od roku 2004 menedżerem ds. marketingu, a potem budował zagraniczne struktury sieci sprzedaży producenta z Krakowa. Był również jednym z tych, którzy organizowali współpracę marketingową i sponsoring Oknoplastu dla Borussi Dortmund, AC Milan i Olympique Lyon.
Od dzisiaj Grzegorz Filipek kieruje działem handlowym okien PVC nowosądeckiego producenta okien, drzwi, bram i ogrodzeń – firmy Wiśniowski, która obchodzi właśnie swoje 30-lecie. Firma jest w trakcie organizacji w Wielogłowach k. Nowego Sącza swojego najnowszego zakładu produkcji okien tworzywowych i szyb zespolonych, który rozpocznie swoją działalność prawdopodobnie w sezonie 2020. Wiedza i doświadczenie byłego menedżera Oknoplastu z pewnością będą tu pomocne w zorganizowaniu zarówno krajowych, jak i zagranicznych kanałów sprzedaży. Z ogromnym zainteresowaniem śledzić będziemy rozwój tej współpracy, a o jej postępach informować będziemy naszych Czytelników na bieżąco.
Grzegorz Filipek jest absolwentem politologii Uniwersytetu Jagielońskiego oraz marketingu na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Zaczynał jako dziennikarz w krakowskiej prasie, by stamtąd przejść do pracy marketingowej w Oknoplaście. Uprawia sporty: jeździ rowerem, dużo biega, gra w tenisa i squasha, nurkuje. Jego pasją są podróże, także te zawodowe, ale najchętniej podróżuje z własną rodziną.
Tagi
AlseccoBorussia DortmundGrzegorz FilipekInter MediolanMacoNowy Sączokna PCWoknoplastOlympique LyonWiśniowskiZobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".