Potwierdziły się informacje zapowiedziane w podcaście Branżowisko, a dotyczące zmian personalnych w Yawalu. Dziś otrzymaliśmy od spółki oficjalną informację, że z początkiem lutego 2020 roku Zarząd Yawal S.A. zadecydował o powierzeniu funkcji dyrektora handlowego panu Łukaszowi Kucharczykowi, byłemu menedżerowi w Eko-Oknach. Na zajmowanym stanowisku będzie on odpowiedzialny zarówno za sprzedaż na rynku krajowym, jak i za eksport.

Jak napisano w komunikacie, pan Łukasz Kucharczyk to manager z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu i tworzeniu strategii rozwoju sprzedaży w branży stolarki otworowej. W ostatnich latach związany był z firmami, takimi jak Budvar Centrum S.A., Eko-Okna S.A oraz Okna Rąbień S.A. Dzięki reprezentowaniu producentów okienno-drzwiowych, zdobył wiedzę i umiejętności pozwalające mu na lepsze zrozumienie potrzeb klientów branży aluminium.
Nowy dyrektor handlowy Yawal S.A. swoje działania opiera na pięciu fundamentalnych wartościach, do których należą: jakość, kompletność, terminowość, obsługa klienta oraz innowacyjność. Ogromną wagę przykłada do tworzenia i umacniania długofalowych relacji biznesowych, opierających się na zasadach partnerstwa. Z tego powodu zamierza przeprowadzić dogłębną i kompleksową analizę handlową, która pozwoli na określenie dalszej strategii rozwoju sprzedaży w Yawal S.A., w większym stopniu uwzględniającej oczekiwania i potrzeby klientów firmy.
O firmie:
Yawal S.A. należy do czołówki dostawców architektonicznych systemów profili aluminiowych w Polsce. Produkuje przyjazne dla środowiska, energooszczędne konstrukcje służące do budowy okien, drzwi, fasad, ścian działowych i osłonowych, ogrodów zimowych, świetlików, balustrad oraz osłon przeciwsłonecznych. Realizuje również zamówienia unikalnych rozwiązań konstrukcyjnych przeznaczonych do wdrożenia zarówno w budownictwie komercyjnym, przemysłowym, jak i mieszkaniowym. Systemy spółki trafiają do odbiorców w Polsce i na rynki całej Europy. Należąca do grupy spółka Final S.A. specjalizuje się w usługach tłoczenia profili aluminiowych, ich anodowaniu, malowaniu i prefabrykacji.
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


