W dniach 26-28.09 w warszawskim Ptak Warsaw Expo odbywają się targi Building Industry Solutions. Obecne na nich są także firmy z branży okienno-drzwiowej.
Firma Vetrex prezentuje zarówno ofertę stolarki, jak i mebli. Szczególnie w kontekście stolarki warto zwrócić uwagę na premierę drzwi aluminiowych, które jak twierdzi sam Vetrex podbiją w zbliżającym się sezonie rynek ze względu na bardzo wysoką jakość, a zarazem konkurencyjną cenę i wiele możliwości wzorniczych.

Firma Vikking z kolei jest obecna na dużej przestrzeni prezentując okna i drzwi, także kompozytowe i autorskie rozwiązania w zakresie wklejania szyb. Ciekawostką na pewno jest także szyba zmieniająca swoją przezierność w momencie gdy przejdzie przez nią impuls elektryczny. Stoisko firmy Vikking daje zarazem pierwszą w Polsce (sic!) okazję do porównania w jednym miejscu rozwiązań HST, PSK i oryginalnego Smart-Slide na profilach aluplast i okuciach Roto Frank.

Dopiero w takim miejscu, sprawdzając wszystkie rozwiązania po kolei, można zauważyć duże różnice w sposobach funkcjonowania tych systemów przesuwnych. Naturalnym na rynku jest już stosowanie przez producentów czytników linii papilarnych czy klawiatur dotykowych do sterowania zamkiem lub siłownikiem, warto natomiast podkreślić, że to właśnie nieduża firma z Białej-Podlaskiej – Vikking, była jedną z pierwszych wprowadzających te rozwiązania na rynek polski.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.
Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści
Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.
Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025
W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.