Marka BUDVAR odświeża wizerunek prezentując swoje nowe logo. Zmiana identyfikacji wizualnej to zapowiedź nowej strategii działań producenta okien i drzwi ze Zduńskiej Woli.
Symbolem zmian strategii komunikacji jest nowe logo. Głównymi kolorami marki zostały kolor morski, który nawiązuję do poprzedniej kolorystyki BUDVAR oraz ciepła czerwień. Logo zyskało nowoczesny wygląd oraz nowy znak graficzny, który nawiązuje do kształtu okna. Uzupełnia je hasło przewodnie „okna trwalsze niż inne”. –Nasze nowe logo to swego rodzaju obietnica. Klienci wybierając produkty oznaczone właśnie tym symbolem mogą mieć pewność, że będą cieszyć się komfortem użytkowania okien i drzwi na lata– mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu firmy BUDVAR.
Nowa strategia
BUDVAR funkcjonuje na rynku już od 27 lat, z których kilka spędził na warszawskim parkiecie giełdowym. Obroty firmy w ostatnich latach sięgają wartości 90 mln zł. Ostatnią zmianę identyfikacji wizualnej producent ze Zduńskiej Woli przechodził w 2008 roku. Po 12 latach uznano, że czas nie tylko na nową szatę, ale również zmianę całej strategii marki, którą wyznaczają cztery główne wartości, na których firma zamierza się opierać: uczciwość, fachowość, zaangażowanie, ekologia.
-Wiemy, że zakup okien do domu to niełatwe zadanie. Mnogość produktów i rozwiązań jest przytłaczająca, a brak specjalistycznej wiedzy z zakresu stolarki okiennej nie pomaga w podjęciu decyzji. Chcemy więc towarzyszyć naszym klientom w tym procesie i wspierać na każdym jego etapie, tak aby zakup okien do domu stał się prostszy- dodaje Karolina Wesołowska.
„Okna trwalsze niż inne”
Elementem nowej strategii jest fakt, że firma, chcąc dbać o jakość okien i drzwi od samego początku produkcji, postanowiła produkować stolarkę w oparciu o własny profil pvc.
-Chcemy aby klienci wiedzieli, że jako jedna z 8 firm w Europie produkujemy nie tylko okna, ale także sam profil okienny. Wiele rozwiązań dostępnych na rynku jest bardzo podobna, ponieważ firmy które je produkują bazują na gotowych półproduktach dostarczanych przez tych samych producentów. My postanowiliśmy pójść własną drogą i na bazie wieloletnich doświadczeń opracować autorskie profile okienne. Cały proces produkcyjny jest przez nas ściśle nadzorowany, a potwierdzeniem wysokiej jakości okien jest przedłużona gwarancja- kończy Karolina Wesołowska.
BUDVAR zamierza edukować klientów nie tylko poprzez dostarczanie niezbędnej wiedzy i praktycznych porad w zakresie doboru stolarki okiennej, ale również w zakresie ekologii oraz korzystania z dostępnych zasobów.
-Nasze produkty wytwarzamy z poszanowaniem środowiska. Dla wszystkich produkowanych okien i drzwi posiadamy certyfikat potwierdzający, iż nie posiadają one w swoim składzie domieszek ołowiu, kadmu ani związków innych metali ciężkich. Używamy ekologicznego papieru, większość materiałów drukowanych zastępujemy elektronicznymi, segregujemy śmieci. Wierzymy, że te małe kroki, które podejmujemy w naszej firmie, przyczynią się do tego, że przyszłym pokoleniom będzie żyło się lepiej na naszej planecie – dodaje dyrektor marketingu firmy BUDVAR.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".