Branżowisko #77 – Wiśniowski rozwija e-commerce, Wskaźniki budownictwa mieszkaniowego

Autor: |Data publikacji:

W tym odcinku podcastu Branżowisko rozpoczynamy od wejścia w e-commerce jednego z największych graczy polskiego rynku stolarki. Mowa o firmie Wiśniowski, która uruchomiła właśnie swój sklep internetowy. Według zapowiedzi ma on być intensywnie rozwijany – oprócz ogrodzeń i bram garażowych będzie w nim można znaleźć wkrótce m.in. drzwi zewnętrzne oraz okna PCW i aluminiowe. Omawiamy też najświeższe dane dotyczące branży budowlanej. Informacje na ten temat opublikowały zarówno Główny Urząd Statystyczny, jak i Federalny Urząd Statystyczny Niemiec, więc była okazja porozmawiać o dwóch najważniejszych rynkach dla naszej branży.

Ponadto ze smutkiem odnotowaliśmy odwołanie kolejnych wielkich targów branżowych – tym razem decyzję taką podjęli organizatorzy International Builders’ Show. Impreza miała się odbyć w dniach 9-11 lutego 2021 r. w Orange County Convention Center w Orlando na Florydzie. Pozostanie nam jedynie formuła online…

W 77. Odcinku podcastu omawiamy też plany połączenia spółek Rawplug z Koelner Polska oraz niezwykły wynalazek, jakim jest „przezroczyste, mocne i izolowane termicznie przezroczyste drewno do energooszczędnych okien”. W tym odcinku informujemy też o najświeższych zmianach personalnych w branży i o wynikach finansowych przedsiębiorstw świata stolarki. Nie zabrakło oczywiście suchara, który tradycyjnie już kończy nasz podcast.

W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.

Zobacz również

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.