W tym odcinku podcastu Branżowisko skupiamy się na nowej akcji Klient Bezpieczny. Jej celem jest promocja sprzedaży zgodniej z najwyższymi standardami higieny. Klient Bezpieczny to inicjatywa skierowana przede wszystkim do rynku remontowo-budowlanego, ale nie tylko. Kto może do niej dołączyć? Jak to zrobić? Na te pytania odpowiedzi znajdziecie w tym odcinku.
Ponadto rozmawiamy o firmach z naszej branży, które rekrutują nowych pracowników – to dobry sygnał w dobie pandemii. Rozmawiamy też z Renatą Szymańską, Rzecznikiem Klienta firmy Porta. Nie zapomnieliśmy oczywiście o najnowszych inwestycjach, zmianach personalnych oraz informacjach ekonomicznych. Na koniec zostawiliśmy oczywiście nieoceniony suchar!
W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.
Dołącz do grupy Branżowisko na Facebooku! Komentujmy, rozmawiajmy, inspirujmy się! Bardzo nam zależy, abyście współtworzyli z nami Branżowisko.
Słuchaj nas na Spotify
Słuchaj nas na iTunes
Słuchaj nas na Google Podcasts
Słuchaj nas na Spreaker
Serwis internetowy Forum Branżowego
Strona internetowa Domu Bezpiecznego
Zobacz również
Branżowisko #89 – Targi BAU Online. Lider mediów branżowych
W 89. odcinka podcastu Branżowisko omawiamy pierwszą dużą imprezę budowlaną, na której dość licznie zaprezentowali się reprezentanci branży stolarki. Mowa oczywiście o monachijskich targach BAU, które w związku z sytuacją pandemiczną w Europie, odbyły się w formule online. Jakie firmy reprezentowały naszą branżę? Jak wypadły targi? O tym w tym temacie
Branżowisko #88 – Nowy właściciel Dobroplastu. Eko-Okna inwestują
Początek roku 2021 przyniósł nam informację, która będzie bardzo mocnym kandydatem na zdobywcę tytułu „Newsa roku”! Arbonia zdecydowała się bowiem przyjąć ofertę duńskiej grupy Dovista i sprzedać swoją dywizję okien.
Plusy, minusy #4 – Rynek hiszpański
W dobie ostatnich wydarzeń branżowych wybór omawianego w tym odcinku rynku wydaje się oczywisty. Wszystko za sprawą przejęcia przez rodzimy Oknoplast hiszpańskiego lidera produkcji stolarki PCW, czyli firmy Ampuero.