Branżowisko #55 – Klient Bezpieczny. Branża zatrudnia

Red.: PG |Data publikacji: 2020-05-25

W tym odcinku podcastu Branżowisko skupiamy się na nowej akcji Klient Bezpieczny. Jej celem jest promocja sprzedaży zgodniej z najwyższymi standardami higieny. Klient Bezpieczny to inicjatywa skierowana przede wszystkim do rynku remontowo-budowlanego, ale nie tylko. Kto może do niej dołączyć? Jak to zrobić? Na te pytania odpowiedzi znajdziecie w tym odcinku.

Ponadto rozmawiamy o firmach z naszej branży, które rekrutują nowych pracowników – to dobry sygnał w dobie pandemii. Rozmawiamy też z Renatą Szymańską, Rzecznikiem Klienta firmy Porta. Nie zapomnieliśmy oczywiście o najnowszych inwestycjach, zmianach personalnych oraz informacjach ekonomicznych. Na koniec zostawiliśmy oczywiście nieoceniony suchar!

W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.

? Dołącz do grupy Branżowisko na Facebooku! Komentujmy, rozmawiajmy, inspirujmy się! Bardzo nam zależy, abyście współtworzyli z nami Branżowisko.
? Słuchaj nas na Spotify
?Słuchaj nas na iTunes
?Słuchaj nas na Google Podcasts
?Słuchaj nas na Spreaker
?Serwis internetowy Forum Branżowego
?Strona internetowa Domu Bezpiecznego

Zobacz również

Branżowisko #89 – Targi BAU Online. Lider mediów branżowych

Branżowisko #89 – Targi BAU Online. Lider mediów branżowych

W 89. odcinka podcastu Branżowisko omawiamy pierwszą dużą imprezę budowlaną, na której dość licznie zaprezentowali się reprezentanci branży stolarki. Mowa oczywiście o monachijskich targach BAU, które w związku z sytuacją pandemiczną w Europie, odbyły się w formule online. Jakie firmy reprezentowały naszą branżę? Jak wypadły targi? O tym w tym temacie

Branżowisko #88 – Nowy właściciel Dobroplastu. Eko-Okna inwestują

Branżowisko #88 – Nowy właściciel Dobroplastu. Eko-Okna inwestują

Początek roku 2021 przyniósł nam informację, która będzie bardzo mocnym kandydatem na  zdobywcę tytułu „Newsa roku”! Arbonia zdecydowała się bowiem przyjąć ofertę duńskiej grupy Dovista i sprzedać swoją dywizję okien.

Plusy, minusy #4 – Rynek hiszpański

Plusy, minusy #4 – Rynek hiszpański

W dobie ostatnich wydarzeń branżowych wybór omawianego w tym odcinku rynku wydaje się oczywisty. Wszystko za sprawą przejęcia przez rodzimy Oknoplast hiszpańskiego lidera produkcji stolarki PCW, czyli firmy Ampuero.

1