Cały świat żyje tematem koronawirusa. Nie powinno to dziwić – pandemia ma coraz większy wpływ nie tylko na zdrowie ludzi, ale też na „zdrowie” gospodarki. Coraz więcej branż odnotowuje coraz większe problemy związane z zamykaniem granic, wstrzymywaniem produkcji oraz spadkiem zamówień.
Jak wygląda to w polskiej branży stolarki? Prześledziliśmy najnowsze informacje płynące z rynku i omówiliśmy największe problemy, ale i szanse w tym specyficznym i trudnym dla wszystkich okresie. Ponadto rozmawiamy o spadku dynamiki eksportu w 2019 r. oraz o najświeższych informacjach o targach Fensterbau Frontale oraz doniesieniach ekonomicznych. Miłego słuchania!
W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.
Dołącz do grupy Branżowisko na Facebooku! Komentujmy, rozmawiajmy, inspirujmy się! Bardzo nam zależy, abyście współtworzyli z nami Branżowisko.
Słuchaj nas na Spotify
Słuchaj nas na iTunes
Słuchaj nas na Google Podcasts
Słuchaj nas na Spreaker
Serwis internetowy Forum Branżowego
Strona internetowa Domu Bezpiecznego
Tagi
audycjabranżowiskoCABfensterbau frontalegospodarkakoronawiruskryzysNorymbergapodcast BranżowiskotargiZobacz również
Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku
W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.
Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?
W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.
„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?
Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.