Branżowisko #38 – Relacja z IBS w Las Vegas. Nowa technologia zaginania szkła

Autor: |Data publikacji:

Tego jeszcze u nas nie było! 38. odcinek podcastu Branżowisko przeniesie naszych słuchaczy prosto do Las Vegas (USA), gdzie w dniach 21-23 stycznia odbywały się międzynarodowe targi budowlane IBS! Paweł Gregorczyk (ForumBranzowe.com) połączył się z obecnym na miejscu Karolem Klosem (DomBezpieczny.com) i wypytał go o wrażenia z tej dużej amerykańskiej imprezy. W Las Vegas wystawiały się firmy z Polski. Jak wypadli polscy producenci stolarki na tle amerykańskiej (i nie tylko) konkurencji?

W historii naszego podcastu łączenie na żywo przez ocean było przełomowe. Przełomowa może okazać się również nowa technologia zaginania szkła, która została opracowana w Niemczech. „Glass corner” może nabrać dzięki niej nowego znaczenia. Czy czeka nas przełom w architekturze? O tym również w tym odcinku podcastu. 

W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.

 

Zobacz również

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.