Tego jeszcze u nas nie było! 38. odcinek podcastu Branżowisko przeniesie naszych słuchaczy prosto do Las Vegas (USA), gdzie w dniach 21-23 stycznia odbywały się międzynarodowe targi budowlane IBS! Paweł Gregorczyk (ForumBranzowe.com) połączył się z obecnym na miejscu Karolem Klosem (DomBezpieczny.com) i wypytał go o wrażenia z tej dużej amerykańskiej imprezy. W Las Vegas wystawiały się firmy z Polski. Jak wypadli polscy producenci stolarki na tle amerykańskiej (i nie tylko) konkurencji?
W historii naszego podcastu łączenie na żywo przez ocean było przełomowe. Przełomowa może okazać się również nowa technologia zaginania szkła, która została opracowana w Niemczech. „Glass corner” może nabrać dzięki niej nowego znaczenia. Czy czeka nas przełom w architekturze? O tym również w tym odcinku podcastu.
W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.
- Dołącz do grupy Branżowisko na Facebooku! Komentujmy, rozmawiajmy, inspirujmy się! Bardzo nam zależy, abyście współtworzyli z nami Branżowisko.
- Słuchaj nas na Spotify
- Słuchaj nas na iTunes
- Słuchaj nas na Google Podcasts
- Słuchaj nas na Spreaker
- Serwis internetowy Forum Branżowego
- Strona internetowa Domu Bezpiecznego
Zobacz również
Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku
W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.
Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?
W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.
„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?
Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.