Branżowisko #36 – Złote medale dla branży. Konkurs kalendarzy 2020

Autor: PG |Data publikacji: 2020-01-13

Ostatnio nie tylko wróżyliśmy z fusów, zastanawiając się nad tym, jaki będzie rok 2020 dla branży, ale tez podsumowywaliśmy rok 2019 w świecie stolarki. Teraz nadszedł czas na tradycyjny już przegląd bieżących wydarzeń z naszej branży. Co przyniosły nam pierwsze dni 2020 r.? W 36. odcinku Branżowiska zapowiadamy targi Budma, które otworzą nam sezon branżowych imprez. Ponadto promujemy wielki konkurs kalendarzy branżowych na 2020 r. oraz informujemy o najnowszych rankingach. Nie zabrakło też “Krótkiego przeglądu ekonomicznego” oraz suchara, który tradycyjnie wieńczy nasz podcast.

W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.

👉 Dołącz do grupy Branżowisko na Facebooku! Komentujmy, rozmawiajmy, inspirujmy się! Bardzo nam zależy, abyście współtworzyli z nami Branżowisko.
👉 Słuchaj nas na Spotify
👉Słuchaj nas na iTunes
👉Słuchaj nas na Google Podcasts
👉Słuchaj nas na Spreaker
👉Serwis internetowy Forum Branżowego
👉Strona internetowa Domu Bezpiecznego

Zobacz również

Branżowisko #42 – Diamenty Forbesa dla branży. Głośna kampania Porty

Branżowisko #42 – Diamenty Forbesa dla branży. Głośna kampania Porty

W 42. odcinku podcastu Branżowisko rozmawiamy o Diamentach Forbesa. Drugim tematem przewodnim tego odcinka jest głośna kampania reklamowa firmy Porta.

Budma 2020 – konkurs

Budma 2020 – konkurs

Z okazji targów Budma 2020 przygotowaliśmy dla naszych czytelników zabawę. Tym razem wybieramy najciekawszą nowość, która została zaprezentowana podczas imprezy na terenie MTP w Poznaniu. Oto wideorelacja z tego, jak produkty rywalizujące o tytuł najlepszej nowości targów Budma 2020 zaprezentowały się w Poznaniu.

Branżowisko #41 – Rozpoznawalność branżowych marek. Koniec Inoutica

Branżowisko #41 – Rozpoznawalność branżowych marek. Koniec Inoutica

W 41. odcinku rozmawiamy o nowym raporcie Centrum Analiz Branżowych, w którym zbadano rozpoznawalność marek w branży stolarki. Które z nich są powszechnie znane w świadomości inwestorów? Ponadto branża żegna markę Inoutic.