Branżowisko #35 – Prognozy na rok 2020

Autor: PG |Data publikacji: 2020-01-06

Pierwszy odcinek podcastu w 2020 r. to doskonała okazja, by porozmawiać o prognozach na nowy sezon. Zebraliśmy dane z wielu agencji badawczych i zapraszamy naszych słuchaczy oraz widzów w podróż przez globalne trendy, nastroje ekonomiczne oraz światowe gospodarki. Jaki będzie 2020 r. dla branży stolarki budowlanej?

Na pewno gigantyczne wzrosty z lat 2013-2018 mamy już za sobą, ale nie zmienia to faktu, że to dobry czas, aby zwiększyć rentowność, poszukać nowych rynków zbytu oraz uatrakcyjnić komunikację marketingową, a nawet skierować ją w nowe rejony. Zapraszamy do wysłuchania 35. odcinku Branżowiska – jedynego podcastu branży stolarki!

W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.

👉 Dołącz do grupy Branżowisko na Facebooku! Komentujmy, rozmawiajmy, inspirujmy się! Bardzo nam zależy, abyście współtworzyli z nami Branżowisko.
👉 Słuchaj nas na Spotify
👉Słuchaj nas na iTunes
👉Słuchaj nas na Google Podcasts
👉Słuchaj nas na Spreaker
👉Serwis internetowy Forum Branżowego
👉Strona internetowa Domu Bezpiecznego

Zobacz również

Branżowisko #42 – Diamenty Forbesa dla branży. Głośna kampania Porty

Branżowisko #42 – Diamenty Forbesa dla branży. Głośna kampania Porty

W 42. odcinku podcastu Branżowisko rozmawiamy o Diamentach Forbesa. Drugim tematem przewodnim tego odcinka jest głośna kampania reklamowa firmy Porta.

Budma 2020 – konkurs

Budma 2020 – konkurs

Z okazji targów Budma 2020 przygotowaliśmy dla naszych czytelników zabawę. Tym razem wybieramy najciekawszą nowość, która została zaprezentowana podczas imprezy na terenie MTP w Poznaniu. Oto wideorelacja z tego, jak produkty rywalizujące o tytuł najlepszej nowości targów Budma 2020 zaprezentowały się w Poznaniu.

Branżowisko #41 – Rozpoznawalność branżowych marek. Koniec Inoutica

Branżowisko #41 – Rozpoznawalność branżowych marek. Koniec Inoutica

W 41. odcinku rozmawiamy o nowym raporcie Centrum Analiz Branżowych, w którym zbadano rozpoznawalność marek w branży stolarki. Które z nich są powszechnie znane w świadomości inwestorów? Ponadto branża żegna markę Inoutic.