Branżowisko #34 – Podsumowanie roku 2019

Autor: PG |Data publikacji: 2019-12-30

34. odcinek podcastu Branżowisko to jednocześnie ostatni odcinek w 2019 r. To doskonała okazja, by podsumować ostatnich 365 dni w branży stolarki. Paweł Gregorczyk (ForumBranzowe.com) oraz Karol Klos (DomBezpieczny.com) zapraszają w podróż wehikułem czasu przez najważniejsze wydarzenia każdego miesiąca 2019 r. W audycji m.in. o wielkim konflikcie w Drutexie, upadku Stolbudu Włoszczowa i firmy Bajcar, ważnych zmianach personalnych oraz o najważniejszych newsach gospodarczych związanych z branżą stolarki budowlanej. Ten rok był bez wątpienia rokiem udanym – branża w Polsce stale się rozwija, choć dynamika wzrostów już nie była na tak wysokim poziomie, jak to miało miejsce w ubiegłych latach.

Wkrótce opublikujemy Branżowisko Extra w wersji audiowizualnej, w której przedstawimy kalendarze biorące udział w konkursie na najlepsze kalendarze na 2020 r.

W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.

👉 Dołącz do grupy Branżowisko na Facebooku! Komentujmy, rozmawiajmy, inspirujmy się! Bardzo nam zależy, abyście współtworzyli z nami Branżowisko.
👉 Słuchaj nas na Spotify
👉Słuchaj nas na iTunes
👉Słuchaj nas na Google Podcasts
👉Słuchaj nas na Spreaker
👉Serwis internetowy Forum Branżowego
👉Strona internetowa Domu Bezpiecznego

Zobacz również

Branżowisko #42 – Diamenty Forbesa dla branży. Głośna kampania Porty

Branżowisko #42 – Diamenty Forbesa dla branży. Głośna kampania Porty

W 42. odcinku podcastu Branżowisko rozmawiamy o Diamentach Forbesa. Drugim tematem przewodnim tego odcinka jest głośna kampania reklamowa firmy Porta.

Budma 2020 – konkurs

Budma 2020 – konkurs

Z okazji targów Budma 2020 przygotowaliśmy dla naszych czytelników zabawę. Tym razem wybieramy najciekawszą nowość, która została zaprezentowana podczas imprezy na terenie MTP w Poznaniu. Oto wideorelacja z tego, jak produkty rywalizujące o tytuł najlepszej nowości targów Budma 2020 zaprezentowały się w Poznaniu.

Branżowisko #41 – Rozpoznawalność branżowych marek. Koniec Inoutica

Branżowisko #41 – Rozpoznawalność branżowych marek. Koniec Inoutica

W 41. odcinku rozmawiamy o nowym raporcie Centrum Analiz Branżowych, w którym zbadano rozpoznawalność marek w branży stolarki. Które z nich są powszechnie znane w świadomości inwestorów? Ponadto branża żegna markę Inoutic.