34. odcinek podcastu Branżowisko to jednocześnie ostatni odcinek w 2019 r. To doskonała okazja, by podsumować ostatnich 365 dni w branży stolarki. Paweł Gregorczyk (ForumBranzowe.com) oraz Karol Klos (DomBezpieczny.com) zapraszają w podróż wehikułem czasu przez najważniejsze wydarzenia każdego miesiąca 2019 r. W audycji m.in. o wielkim konflikcie w Drutexie, upadku Stolbudu Włoszczowa i firmy Bajcar, ważnych zmianach personalnych oraz o najważniejszych newsach gospodarczych związanych z branżą stolarki budowlanej. Ten rok był bez wątpienia rokiem udanym – branża w Polsce stale się rozwija, choć dynamika wzrostów już nie była na tak wysokim poziomie, jak to miało miejsce w ubiegłych latach.
Wkrótce opublikujemy Branżowisko Extra w wersji audiowizualnej, w której przedstawimy kalendarze biorące udział w konkursie na najlepsze kalendarze na 2020 r.
W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.
Dołącz do grupy Branżowisko na Facebooku! Komentujmy, rozmawiajmy, inspirujmy się! Bardzo nam zależy, abyście współtworzyli z nami Branżowisko.
Słuchaj nas na Spotify
Słuchaj nas na iTunes
Słuchaj nas na Google Podcasts
Słuchaj nas na Spreaker
Serwis internetowy Forum Branżowego
Strona internetowa Domu Bezpiecznego
Zobacz również
Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku
W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.
Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?
W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.
„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?
Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.