Branżowisko #22 – Wystawa Innowacji. OFS 2019

Autor: PG |Data publikacji: 2019-10-07

To wyjątkowy odcinek podcastu Branżowisko, gdyż to pierwszy epizod wyjazdowy w naszej historii. Został on nagrany podczas ostatniego dnia Wystawy Innowacji, która odbyła się w Nadarzynie podczas targów Warsaw Home/Warsaw Build (3-6.10.2019). Zatem temat mógł być tylko jeden – mówimy o wydarzeniu, w którym po raz pierwszy w historii tej branży udało się w jednym miejscu zgromadzić najbardziej innowacyjne produkty stolarki. Wystawa Innowacji przeszła do historii, ale zapisała się tez na jej kartach. Podobnie zresztą jak Ogólnopolskie Forum Stolarki, które odbyło się pierwszego dnia trwania wystawy. Było to największe wydarzenie branżowe tego roku!

W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.

👉 Dołącz do grupy Branżowisko na Facebooku! Komentujmy, rozmawiajmy, inspirujmy się! Bardzo nam zależy, abyście współtworzyli z nami Branżowisko.
👉Słuchaj nas na Spotify
👉Słuchaj nas na iTunes
👉Słuchaj nas na Google Podcasts
👉Słuchaj nas na Spreaker
👉Serwis internetowy Forum Branżowego
👉Strona internetowa Domu Bezpiecznego

Zobacz również

Branżowisko #42 – Diamenty Forbesa dla branży. Głośna kampania Porty

Branżowisko #42 – Diamenty Forbesa dla branży. Głośna kampania Porty

W 42. odcinku podcastu Branżowisko rozmawiamy o Diamentach Forbesa. Drugim tematem przewodnim tego odcinka jest głośna kampania reklamowa firmy Porta.

Budma 2020 – konkurs

Budma 2020 – konkurs

Z okazji targów Budma 2020 przygotowaliśmy dla naszych czytelników zabawę. Tym razem wybieramy najciekawszą nowość, która została zaprezentowana podczas imprezy na terenie MTP w Poznaniu. Oto wideorelacja z tego, jak produkty rywalizujące o tytuł najlepszej nowości targów Budma 2020 zaprezentowały się w Poznaniu.

Branżowisko #41 – Rozpoznawalność branżowych marek. Koniec Inoutica

Branżowisko #41 – Rozpoznawalność branżowych marek. Koniec Inoutica

W 41. odcinku rozmawiamy o nowym raporcie Centrum Analiz Branżowych, w którym zbadano rozpoznawalność marek w branży stolarki. Które z nich są powszechnie znane w świadomości inwestorów? Ponadto branża żegna markę Inoutic.