Branżowisko #216 – Podsumowanie I etapu Koalicji Termomodernizacji. Tajemniczy klient

Autor: |Data publikacji:

W tym odcinku podcastu Branżowisko omawiamy pierwszy etap działania Koalicji Termomodernizacji. Co udało się osiągnąć przez ostatnie półrocze? Ilu jest doradców ds. dotacji w całej Polsce? Z jakimi wyzwaniami zmierzą się koalicjanci w II etapie? Na te i na wiele innych pytań odpowiadamy w tej audycji.

Przy okazji poruszamy ważny wątek, który wybrzmiał na spotkaniu podsumowującym I etap w Centrum Praskim Koneser (20 czerwca). Kilkunastu przedstawicieli branży zwróciło uwagę na duży problem z brakiem profesjonalizacji wielu dilerów stolarki. Problemem staje się nie tylko kwestia obsługi klienta, ale wręcz… jej brak. Zdarza się bowiem, że trudno jest się dodzwonić do niektórych salonów sprzedaży, a oczekiwanie na odpowiedź e-mailową może trwać nawet wiele dni. W tym odcinku podcastu rozmawiamy szerzej na ten temat i podpowiadamy, jak firmy mogłyby w prosty sposób weryfikować jakość swojej sieci sprzedaży.

Miłego oglądania!

W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.

Zobacz również

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.