Zapraszamy do odcinka, w którym przypatrujemy się kondycji branży stolarki w kilku ciekawych kontekstach. Pierwszym jest raport cenowy ze sklepów PSB, który pokazuje, jak zmieniają się ceny w ostatnich miesiącach. Czy ceny stolarki nadal rosną? Jak wygląda porównanie kwietnia do marca? Jak ma się zestawienie kwietniowe do tego z roku 2022? Czy i jakie wnioski można z tego wyciągnąć? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w podcaście.
Rozmawiamy też o rynku remontowym, który przedstawiany jest od jakiegoś czasu jako możliwy kierunek rozwojowy dla branży stolarki. Posiłkujemy się tu badaniem przeprowadzonym na zlecenie firmy Atlas, z którego dowiadujemy się, co dla Polaków oznacza termomodernizacja, ilu z nich jej dokonało a ilu ją planuje. Trzeba przyznać, że wyniki badań są bardzo pozytywne dla branży stolarki.
Miłego słuchania/oglądania!
W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.
- Dołącz do grupy Branżowisko na Facebooku! Komentujmy, rozmawiajmy, inspirujmy się! Bardzo nam zależy, abyście współtworzyli z nami Branżowisko.
- Słuchaj nas na Spotify
- Słuchaj nas na Apple Podcasts
- Słuchaj nas na Google Podcasts
- Słuchaj nas na Spreaker
- Słuchaj nas w Empik Go
Zobacz również
Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku
W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.
Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?
W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.
„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?
Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.