Tym razem skupiamy się na rynkach stolarki w Europie Zachodniej i Północnej. Według prognoz analityków rynku, należy oczekiwać na nich spadków na poziomie 5 procent, a ta sytuacja będzie towarzyszyć producentom stolarki nie tylko w tym sezonie. Na szczęście już w 2025 roku przewidywana jest poprawa wyników. W tym odcinku dyskutujemy o tych doniesieniach i szukamy pozytywów płynących z rynku remontowego, który nadal traktowany jest na Starym Kontynencie jako szansa na rozwój branży stolarki.
Drugim głównym tematem odcinka jest Future Fit. Co się kryje za tym hasłem? To nowa strategia Grupy Primo, która określa ambitne cele ekologiczne. Firma jest też partnerem dla producentów stolarki, którzy chcą realizować własne cele środowiskowe, ponieważ jako wykonawca profili na zamówienie, może nie tylko doradzać, ale też produkować elementy o niskim śladzie węglowym. Więcej na ten temat opowiedział nam Bartłomiej Baudler, dyrektor zarządzający w Primo Profile. Łączył się z nami z Wisły, w trakcie konferencji organizowanej dla branży stolarki w hotelu Gołębiewskim.
Na koniec nie mogło oczywiście zabraknąć suchara.
Miłego słuchania/oglądania!
W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.
- Dołącz do grupy Branżowisko na Facebooku! Komentujmy, rozmawiajmy, inspirujmy się! Bardzo nam zależy, abyście współtworzyli z nami Branżowisko.
- Słuchaj nas na Spotify
- Słuchaj nas na Apple Podcasts
- Słuchaj nas na Google Podcasts
- Słuchaj nas na Spreaker
- Słuchaj nas w Empik Go
Tagi
AluprofBartłomiej Baudlerbranżowiskoeksporteuropejski rynek okienFuture Fitpodcastpodcast BranżowiskoPrimo ProfileZobacz również
Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku
W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.
Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?
W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.
„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?
Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.