Branżowisko #201 – Nowi koalicjanci – nowe cele. Nowy gracz na rynku szkła

Red.: |Data publikacji:

W tym odcinku podcastu Branżowisko skupiamy się na Koalicji Termomodernizacji, która już po dwóch miesiącach działania musiała wyznaczyć sobie nowe cele, bo pierwotne już zostały zrealizowane. O skali działań Koalicji niech świadczy fakt, że w ubiegłym tygodniu udało się przeszkolić ponad 350 osób online i przeegzaminować 30 przyszłych doradców ds. dotacji. Nowe cele akcji to ponad 1000 przeszkolonych dilerów oraz 250 punktów sprzedaży stolarki w całym kraju, gdzie aktywnie będą działać doradcy ds. dotacji. Termin ich realizacji to czerwiec 2023 roku.

Kolejny temat dotyczy nowego gracza na rynku szkła. W Ogrodzonej pod Cieszynem uruchomiono właśnie linię produkcyjną, której właścicielem jest Glassprof – to nowa spółka firmy Aluprofu, na której czele stoi Jacek Cholewa. Nowa marka specjalizuje się w produkcji szkła przeciwpożarowego, ale w planie ma również dostarczanie innych zespoleń szybowych. Wizją spółki jest dostarczanie rozwiązań ze szkła, zwiększających bezpieczeństwo i komfort osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej oraz chroniących przed skutkami ewentualnego pożaru. Nie zabrakło oczywiście rozważań o tym, co nowa marka na rynku może oznaczać dla Aluprofu i dla rynku.

Miłego słuchania/oglądania!

W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.


Zobacz również

Branżowisko #203 – Eksport do USA w 2022 roku. Udany sezon na rynku belgijskim

Branżowisko #203 – Eksport do USA w 2022 roku. Udany sezon na rynku belgijskim

W tym odcinku podcastu podróżujemy po świecie, ponieważ omówimy wyniki eksportu polskiej branży stolarki w Stanach Zjednoczonych oraz w Belgii.

Branżowisko #202 – Problemy producentów z USA. Miliardy złotych na wsparcie przemysłu

Branżowisko #202 – Problemy producentów z USA. Miliardy złotych na wsparcie przemysłu

W tym odcinku Branżowiska przenosimy się za ocean, by omówić wyzwania stojące przed amerykańskimi producentami stolarki. Pretekstem do omówienia tego tematu jest artykuł w serwisie ForumBranzowe.com, w którym omówione zostały wyniki czterech spółek z USA notowanych na giełdzie.

Plusy, minusy #29 – E-commerce w polskiej branży stolarki

Plusy, minusy #29 – E-commerce w polskiej branży stolarki

Marcowy odcinek podcastu przenosi nas do wirtualnego świata. Sprawdzamy bowiem, jak wygląda w Polsce sprzedaż okien w internecie. Wszystko za sprawą przygotowanego przez Centrum Analiz Branżoych raportu pt. "Jak Polacy kupują okna? badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych.

1