Branżowisko #15 – Marketing w e-sporcie. Zmiany w Domu Bezpiecznym

Autor: PG |Data publikacji: 2019-08-19

W 15. odcinku podcastu Branżowisko Karol Klos (DomBezpieczny.com) wyjątkowo w pojedynkę. Gdy Paweł Gregorczyk (ForumBranzowe.com) ładuje baterie na urlopie, Karol skupia się na bardzo ciekawym zagadnieniu – ocenia potencjał e-sportu w komunikacji marketingowej branży stolarki. Ponadto opowiada o zmianach w Domu Bezpiecznym, który stał się stowarzyszeniem oraz zdradza najświeższe informacje z branży. Tradycyjnie nie zabraknie również ploteczek ze świata stolarki.

W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.

 

👉 Dołącz do grupy Branżowisko na Facebooku! Komentujmy, rozmawiajmy, inspirujmy się! Bardzo nam zależy, abyście współtworzyli z nami Branżowisko.
👉Słuchaj nas na Spotify
👉Słuchaj nas na iTunes
👉Słuchaj nas na Google Podcasts
👉Słuchaj nas na Spreaker
👉Serwis internetowy Forum Branżowego
👉Strona internetowa Domu Bezpiecznego

Zobacz również

Branżowisko #19 – Komunikacja kryzysowa. Ofensywa transferowa

Branżowisko #19 – Komunikacja kryzysowa. Ofensywa transferowa

W 19. odcinku podcastu Branżowisko m.in. temat komunikacji kryzysowej, z którą musiała się zmierzyć firma Vetrex oraz kontynuacja tematu ofensywy transferowej firmy Wiśniowski

Branżowisko #18 – Branżowe transfery. Wyniki z I półrocza

Branżowisko #18 – Branżowe transfery. Wyniki z I półrocza

W 18. odcinku podcastu rozmowa m.in. o głośnych transferach personalnych na linii Alsecco-Wiśniowski oraz Gerda-ML System. Do tego wyniki I półrocza produkcji okien w Polsce.

Branżowisko #17 – Osiedle Eko-Okien. Premiery produktów

Branżowisko #17 – Osiedle Eko-Okien. Premiery produktów

Jednym z tematów 17. odcinka podcastu Branżowisko jest odważny pomysł Eko-Okien, które zaprezentowały wstępną koncepcję własnego osiedla pracowniczego. Powiemy też o krajowych i światowych premierach podczas Wystawy Innowacji.