149. odcinek podcastu Branżowisko rozpoczynamy od bardzo dużego zaangażowania polskich firm z branży stolarki w pomoc Ukrainie, ukraińskim pracownikom i ich rodzinom. Wiele przedsiębiorstw organizuje zbiórki, transport darów, często wykorzystując do tego swoją własną flotę pojazdów, magazyny, itd. Poziom zaangażowania branży jest ogromny. Przy okazji polecamy śledzenie naszego serwisu, ponieważ codziennie aktualizujemy informacje na ten temat w naszym serwisie. Drugi temat poświęcony jest markom w branży stolarki. Na podstawie najnowszego badania Centrum Analiz Branżowych opisujemy najpopularniejsze marki stolarki w Polsce i to, jak ważne są one dla polskich klientów.
Przejrzeliśmy też pozostałe wieści, które opublikowane były w poprzednim tygodniu w serwisie ForumBranzowe.com. W Krótkim Przeglądzie Ekonomicznym przybliżyliśmy wyniki finansowe takich firm jak: Internorm, Arbonia oraz ML System. Nie zapomnieliśmy też o Stoll Street, czyli naszym cyklu poświęconym firmom notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych. Jak wyglądały wyceny ich akcji w ostatnim tygodniu? Szczegóły w tym odcinku. Na koniec suchar autorstwa córki Pawła!
Miłego słuchania/oglądania!
- Dołącz do grupy Branżowisko na Facebooku! Komentujmy, rozmawiajmy, inspirujmy się! Bardzo nam zależy, abyście współtworzyli z nami Branżowisko.
- Słuchaj nas na Spotify
- Słuchaj nas na Apple Podcasts
- Słuchaj nas na Google Podcasts
- Słuchaj nas na Spreaker
- Słuchaj nas w Empik Go
Zobacz również
Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku
W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.
Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?
W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.
„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?
Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.