Otwieramy drugą dziesiątkę naszej serii Branżowisko. W 11. odcinku Paweł Gregorczyk (ForumBranzowe.com) i Karol Klos (DomBezpieczny.com) rozmawiają m.in. o ciekawej inicjatywie jednego z polskich dystrybutorów stolarki, który dokonał rebrandingu i ma ambitne plany zdobywania zachodnich rynków za pośrednictwem internetu. Do tego analiza rynku okien drewnianych w kontekście ostatnich zawirowań na nim oraz zapowiedź Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2019 i Wystawy Innowacji. Tradycyjnie nie zabrakło oczywiście branżowych ploteczek.
W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.
Dołącz do grupy Branżowisko na Facebooku! Komentujmy, rozmawiajmy, inspirujmy się! Bardzo nam zależy, abyście współtworzyli z nami Branżowisko.
Słuchaj nas na Spotify
Słuchaj nas na iTunes
Słuchaj nas na Google Podcasts
Słuchaj nas na Spreaker
Serwis internetowy Forum Branżowego
Strona internetowa Domu Bezpiecznego
Zobacz również
Największe targi osłonowe powróciły po 6 latach! Relacja wideo z R+T Stuttgart 2024
Po długich 6 latach udanie powróciły targi R+T w Stuttgarcie. Zapraszamy Was na relację wideo z tej imprezy!
Przegląd mediów #5 – Historyczny sukces Aluronu, lista 100 najbogatszych Polaków
W piątym odcinku Przeglądu mediów: 🔴 Historyczny sukces Aluronu 🔴 Lista 100 najbogatszych Polaków 🔴 Ranking 50 polskich firm globalnych 🔴 Menadżer produkcji w Reynaers kandydatem na wójta
Branżowisko z Budmy – Eksport i sytuacja na rynku niemieckim
Zapraszamy na krótki cykl rozmów "Branżowisko extra z Budmy". Podczas targów Budma nagraliśmy dla Was rozmowę na cztery różne tematy. Prezentujemy Wam czwartą część, w której wraz z Maksymilianem Mirosem z Centrum Analiz Branżowy rozmawiamy o eksporcie, ze szczególnym naciskiem na rynek niemiecki.