Otwieramy drugą dziesiątkę naszej serii Branżowisko. W 11. odcinku Paweł Gregorczyk (ForumBranzowe.com) i Karol Klos (DomBezpieczny.com) rozmawiają m.in. o ciekawej inicjatywie jednego z polskich dystrybutorów stolarki, który dokonał rebrandingu i ma ambitne plany zdobywania zachodnich rynków za pośrednictwem internetu. Do tego analiza rynku okien drewnianych w kontekście ostatnich zawirowań na nim oraz zapowiedź Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2019 i Wystawy Innowacji. Tradycyjnie nie zabrakło oczywiście branżowych ploteczek.
W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.
Dołącz do grupy Branżowisko na Facebooku! Komentujmy, rozmawiajmy, inspirujmy się! Bardzo nam zależy, abyście współtworzyli z nami Branżowisko.
Słuchaj nas na Spotify
Słuchaj nas na iTunes
Słuchaj nas na Google Podcasts
Słuchaj nas na Spreaker
Serwis internetowy Forum Branżowego
Strona internetowa Domu Bezpiecznego
Zobacz również
Branżowisko #220 – podsumowanie targów Budma, Fimtec na WinDoor-Tech 2025
W pierwszym w 2025 roku odcinku podcastu "Branżowisko" nadajemy z Poznania, a konkretniej z targów Budma/WinDoor-Tech 2025, gdzie ugościła nas firma Fimtec Polska.
„Cafe Branżowisko” #2 – „Czyste Powietrze”, rynek magazynowy i szanse w Ukrainie
Dostępny jest drugi odcinek podcastu „Cafe Branżowisko”. Rozmawiamy z Tomaszem Chmielewskim, dyrektor zarządzającym Novoferm Polska.
30-lecie Veka Polska
W ubiegłym roku polski oddział Veki świętował 30-lecie działalności. Z tej okazji zorganizowano galę, która została uwieczniona w materiale wideo.