Branża stolarki pod koniec roku nawiązuje do świąt

Red.: |Data publikacji:

W okresie przedświątecznym firmy z branży stolarki podejmują działania, których inspiracją jest nadchodzące Boże Narodzenie. Formy są bardzo różne, od kampanii marketingowych po wydarzenia organizowane dla lokalnych społeczności i akcje charytatywne.

Pagen z tradycyjną kampanią reklamową

Kampanię marketingową wzbogaconą świątecznym filmem rozpoczął na początku grudnia Pagen. Jak zaznacza firma, tematy przewodnie to: świąteczna tęsknota za bliskimi, wspomnienia z młodości i troska o dom rodzinny. Zgodnie z tymi założeniami nowa kampania reklamowa będzie przebiegała pod hasłem: „W domu najlepiej – W domu najcieplej”. Spot świąteczny będzie dostępny do 6 stycznia 2024 r. na kanale marki Pagen w serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Petecki ogłosił świąteczny konkurs z nagrodami

Aby wziąć w nim udział, należy odpowiedzieć na pytanie: „Co lubisz najbardziej w świętach Bożego Narodzenia?” Konkurs rozpoczął się przed kilkoma dniami i potrwa do północy 27 grudnia. Przeprowadzany jest na Instagramie.

Drutex ponownie zaprosił na Magiczne Święta do Bytowa

Firmy stolarkowe najwięcej jednak organizują wydarzeń dla lokalnych społeczności. W Bytowie trwają Magiczne Święta z Drutexem. W wielkim finale na rynku 22 grudnia wystąpią Cleo i zespół Enej. W programie zaplanowano również m.in. Zimowe Show z Teatrem Kubika czy wspólne śpiewanie z Góralskimi Kolędnikami. Jak podkreśla firma, jest to już kolejny zorganizowany przez nią jarmark.

Kiermasze dla podopiecznych fundacji

Również Fakro zorganizowało dla lokalnej społeczności dwa kiermasze świąteczne. Pierwszy odbył się w Mikołajki przy współpracy z Fundacją SiePomaga, w ramach projektu „Łączmy Pokolenia”. Dochód z kiermaszu w całości został przeznaczony na leczenie ciężko chorej dziewczynki z Nowego Sącza. Drugi poprowadziło Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo i Umysłowo „Nadzieja” z Nowego Sącza. Również w tym przypadku dochód został przeznaczony dla podopiecznych stowarzyszenia.

Zobacz również

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel podsumowało wyniki z pierwszego kwartału. Spółka odnotowała niewielki spadek w sprzedaży, ale prognozuje wzrost popytu na farby.

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy Mercor Doors wygasza produkcję w fabryce w Bielsku. Działalność będzie przeniesiona do zakładu w Dobrzeniu Wielkim.

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Grupa Arbonia poinformowała o podjęciu ostatecznej decyzji co do sprzedaży dywizji klimatu firmie Midea Electrics Netherlands. Pierwsze kroki związane ze zbyciem były podjęte na początku tego roku.

1