Branża stolarki już od roku ma swój podcast!

Red.: PG |Data publikacji: 2020-05-13

Dokładnie 13 maja 2019 r. opublikowany został premierowy odcinek podcastu Branżowisko – pierwszej audycji internetowej poświęconej branży stolarki. Od tego czasu w każdy poniedziałek można go usłyszeć w największych platformach podcastowych oraz obejrzeć na YouTube.

Pierwszy odcinek podcastu Branżowisko został wyemitowany dokładnie rok temu. Głównym tematem był wówczas eksport polskiej stolarki do Afryki oraz reprezentanci naszej branży na liście Wprost 200. Więcej na ten temat pisaliśmy w artykule: Wystartował pierwszy podcast branżowy – Branżowisko.

Branżowisko do dziś doczekało się 53 odcinków, które emitowane są bez przerwy w każdy poniedziałek na takich platformach jak Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, Spreaker oraz Youtube. Przez pierwszy rok działalności podcast doczekał się wiernego grona słuchaczy oraz widzów, a najpopularniejsze odcinki były odtwarzane blisko 2 tys. razy!

W historii Branżowiska zdarzały się też odcinki wyjazdowe z najważniejszych imprez branżowych, takich jak paryskie targi Batimat, Budma, czy I Krajowa Wystawa Innowacji. Udało się też zrealizować łączenie z korespondentem, który relacjonował odbywające się w Las Vegas targi budowlane IBS.

Od samego początku podcast prowadzi duet: Paweł Gregorczyk (ForumBranzowe.com) oraz Karol Klos (DomBezpieczny.com). W niektórych odcinkach pojawiali się również goście specjalni. Wokół podcastu udało się też zbudować aktywną społeczność, która udziela się w grupie Branżowisko w serwisie Facebook.

Wszystkie odcinki podcastu Branżowisko dostępne są TUTAJ.

 

 

 

Zobacz również

Aluprim zainwestuje ponad 4 mln zł w produkcję aluminium

Aluprim zainwestuje ponad 4 mln zł w produkcję aluminium

Aluprim zbuduje w Tarnowie do 2024 r. nową halę produkcyjną. Będzie w niej wytwarzana stolarka aluminiowa. Koszt inwestycji, to ok. 4,2 mln zł.

W Wielkopolsce sprzedaż też ruszyła

W Wielkopolsce sprzedaż też ruszyła

Kontynuujemy podróż szlakiem salonów okienno-drzwiowych. O kryzysie, wynikach sprzedaży i zmianach na rynku opowiedzieli nam dystrybutorzy z Wielkopolski.

Mercor na plusie, z sukcesami w Rosji

Mercor na plusie, z sukcesami w Rosji

W minionym roku obrotowym Grupa Mercor odnotowała wzrost sprzedaży i poprawę rentowności na wszystkich poziomach. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wzrosły o 7 proc. do wartości 396,1 mln zł, a zysk netto do 25,0 mln zł, czyli wzrósł aż o 69 proc.

1