Branża stolarki już od roku ma swój podcast!

Red.: |Data publikacji:

Dokładnie 13 maja 2019 r. opublikowany został premierowy odcinek podcastu Branżowisko – pierwszej audycji internetowej poświęconej branży stolarki. Od tego czasu w każdy poniedziałek można go usłyszeć w największych platformach podcastowych oraz obejrzeć na YouTube.

Pierwszy odcinek podcastu Branżowisko został wyemitowany dokładnie rok temu. Głównym tematem był wówczas eksport polskiej stolarki do Afryki oraz reprezentanci naszej branży na liście Wprost 200. Więcej na ten temat pisaliśmy w artykule: Wystartował pierwszy podcast branżowy – Branżowisko.

Branżowisko do dziś doczekało się 53 odcinków, które emitowane są bez przerwy w każdy poniedziałek na takich platformach jak Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, Spreaker oraz Youtube. Przez pierwszy rok działalności podcast doczekał się wiernego grona słuchaczy oraz widzów, a najpopularniejsze odcinki były odtwarzane blisko 2 tys. razy!

W historii Branżowiska zdarzały się też odcinki wyjazdowe z najważniejszych imprez branżowych, takich jak paryskie targi Batimat, Budma, czy I Krajowa Wystawa Innowacji. Udało się też zrealizować łączenie z korespondentem, który relacjonował odbywające się w Las Vegas targi budowlane IBS.

Od samego początku podcast prowadzi duet: Paweł Gregorczyk (ForumBranzowe.com) oraz Karol Klos (DomBezpieczny.com). W niektórych odcinkach pojawiali się również goście specjalni. Wokół podcastu udało się też zbudować aktywną społeczność, która udziela się w grupie Branżowisko w serwisie Facebook.

Wszystkie odcinki podcastu Branżowisko dostępne są TUTAJ.

 

 

 

Zobacz również

Defor otworzył nowy magazyn i laboratorium

Defor otworzył nowy magazyn i laboratorium

Defor oficjalnie otworzył w połowie stycznia nowy magazyn i nowe laboratorium. Budowa i wyposażenie obiektów trwało 19 miesięcy.

Paneldoor zwiększył moce produkcyjne

Paneldoor zwiększył moce produkcyjne

Paneldoor podliczył, że w 2022 r. firma zwiększyła produkcję o 13 proc. Udało się to m.in. dzięki większym mocom produkcyjnym.

To nie był zły sezon

To nie był zły sezon

Nastroje w branży nie są wcale złe, bo kolejne podwyżki cen uratowały wyniki finansowe. Nawet producenci drzwi drewnianych informują, że w swoich bilansach odnotują na koniec roku jednocyfrowe wzrosty przychodów.

1