Branża po raz kolejny zbiera dla WOŚP

Red.: |Data publikacji:

Do zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jak co roku dołączyła się także branża stolarki otworowej. Firmy w różny sposób zbierają datki na cel charytatywny.

W tym roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy odbywa się już po raz 31, a tegoroczny finał zaplanowano na 29 stycznia. Tym razem zbiórka organizowana jest pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą!”. W całej Polsce, ale także w wielu innych krajach datki zbierają wolontariusze, ponadto można wziąć udział we wszelkiego rodzaju aukcjach. W zbiórkę pieniędzy angażują się także firmy, w tym także producenci i dostawcy z branży stolarki otworowej. Firmy najczęściej organizują aukcje, by zebrane pieniądze przekazać na rzecz fundacji.

Wikęd z Wejherowa wystawił na aukcję swoje drzwi zewnętrzne z linii Optimum. Produkt sprzedawany jest wraz z ciepłą ościeżnicą. W aukcji uczestniczy kilka osób, a zakończenie licytacji firma wyznaczyła na 6 lutego. Aukcję prowadził także Empol. Firma jak co roku wspiera zbiórkę i w tym roku wystawiła na sprzedaż dwie torby sportowe z gadżetami firmy. Jedna z toreb była licytowana pod postem Samorządowego Ośrodka Kultury w Miękini. Aukcja zakończyła się 27 stycznia.

Wkręt-Met z kolei angażuje się w działanie WOŚP już od dwudziestu lat. I podobnie, jak w minionych latach, firma zamierza licytować „Złote serduszko”. W tym roku dodatkowo Wkręt-Met przekazał na aukcję obrazy wykonane z… wkrętów własnej produkcji. To dwa dzieła, inspirowane największymi pracami malarstwa światowego, m.in. obrazem pt: Mężczyzna w czerwonym turbanie Jana van Eycka.

Aukcja All Windows Group, Allegro

All Windows Group z kolei przekazał na licytację vouchery na zakup okien, drzwi, rolet lub bram. Łączna wartość voucherów wynosi 10 tys. zł. Wystawione są one na licytacji, a realizacja voucherów odbędzie się w nyskim salonie producenta.

KRISPOL WOŚP - brama

 

Krispol wspiera znów WOŚP od 25 lat. W tym roku firma wspiera nie tylko lokalne zbiórki, ale też wystawiła na aukcję Allegro koszulkę mundialową z wizerunkiem swojego ambasadora Łukasza Piszczka. Krispol prowadzi też aukcję bramy garażowej z podpisem piłkarza. Ponadto, tak jak w latach ubiegłych, producent z Wrześni założył specjalną eSkarbonkę Krispol, dzięki której można wpłacić dowolną kwotę i wesprzeć akcję walki z sepsą w wygodny sposób. W akcje angażuje się także od wielu lat Gebhardt Stahl, organizując zbiórki pieniędzy. Tak, jak wiele innych firm z naszej branży.

Zobacz również

Forum 100 – fotorelacja

Forum 100 – fotorelacja

Za nami XXXII edycja Forum 100. Prezentujemy fotorelację z tego wydarzenia.

Inwest-Profil ruszył z kilkoma inwestycjami

Inwest-Profil ruszył z kilkoma inwestycjami

Inwest-Profil na Podkarpaciu rozbudowuje moce produkcyjne. Firma chce zbudować nową halę produkcyjną, obecnie powstaje magazyn.

Forum 100 – XXXII edycja pod znakiem analiz rynkowych i raportowania ESG

Forum 100 – XXXII edycja pod znakiem analiz rynkowych i raportowania ESG

Forum 100, jak zwykle było miejscem spotkań menedżerów największych firm z branży stolarki otworowej. Spotkanie było okazją do analizy obecnej sytuacji branży, a także poznania prognoz na najbliższe miesiące.

1