Bramy przemysłowe sposobem na sukces

Red.: |Data publikacji:

Branża stolarki otworowej kojarzy się głównie z produkcją różnego rodzaju drzwi i okien. Inną drogą poszła firma Novoferm, która wyspecjalizowała się w produkcji bram przemysłowych. Ma w swojej ofercie szeroki wybór bram, ale stawia również na kompleksową obsługę klienta łącznie z montażem, a także serwisem działającym 24 h/7 na terenie całej Polski. Czy właśnie to sprawiło, że firma w ciągu dwóch lat zwiększyła przychody z 49 mln do aż 115 mln zł?

Kilka czynników zwiększonych przychodów

Jak mówi nam Tomasz Chmielewski dyrektor zarządzający firmy Novoferm, na sukces firmy złożyło się kilka czynników. Przełom niewątpliwie przyniosły ostatnie lata, w tym najbardziej zeszły rok.

Tomasz Chmielewski:

Polska staje się centrum logistycznym Europy Środkowej, z czego korzystamy również my. Poza oczywistym czynnikiem, czyli ogólnym wzrostem cen na rynku stolarki otworowej nasz sukces w poprzednim roku wynikał z wprowadzonych przez nas działań. Postanowiliśmy poszerzyć usługi o dostawę bram prosto do klienta, wprowadziliśmy do oferty również drzwi stalowe. Jednak najważniejszym posunięciem było zaproponowanie klientom także serwisu działającego 24 h/7 na terenie całej Polski.

Firma doczekała się także uznania przez ceniony w branży miesięcznik „Builder”. Usługa Serwis 24h wprowadzona przez firmę otrzymała nagrodę w XV edycji konkursu Top Builder 2023 w kategorii usługi.

– Nasza usługa jest wspierana przez nowoczesne rozwiązania IT. Mamy swoich pracowników w większych miastach Polski, takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław czy Trójmiasto, ale świadczymy usługi serwisu na terenie całego kraju – dodaje Chmielewski. 

Novoferm działa głównie na rynku krajowym, jednak warto zaznaczyć, że od 2023 roku podjął także działania w Ukrainie.  Wiemy, że sytuacja w Ukrainie jest trudna, ale uznaliśmy, że jest to odpowiedni moment, żeby wprowadzić tam swój produkt – kończy Tomasz Chmielewski.

Historia firmy świadczy o tym, że na rynku stolarki otworowej jest miejsce nie tylko na okna i drzwi, ale także na odrobinę mniej popularne produkty i usługi. Być może to jest sposób nie tylko na przetrwanie, ale nawet zwiększanie przychodów w tych trudnych dla stolarki czasach?

Zobacz również

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel podsumowało wyniki z pierwszego kwartału. Spółka odnotowała niewielki spadek w sprzedaży, ale prognozuje wzrost popytu na farby.

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy Mercor Doors wygasza produkcję w fabryce w Bielsku. Działalność będzie przeniesiona do zakładu w Dobrzeniu Wielkim.

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Grupa Arbonia poinformowała o podjęciu ostatecznej decyzji co do sprzedaży dywizji klimatu firmie Midea Electrics Netherlands. Pierwsze kroki związane ze zbyciem były podjęte na początku tego roku.

1