Bramy przemysłowe sposobem na sukces

Autor: |Data publikacji:

Branża stolarki otworowej kojarzy się głównie z produkcją różnego rodzaju drzwi i okien. Inną drogą poszła firma Novoferm, która wyspecjalizowała się w produkcji bram przemysłowych. Ma w swojej ofercie szeroki wybór bram, ale stawia również na kompleksową obsługę klienta łącznie z montażem, a także serwisem działającym 24 h/7 na terenie całej Polski. Czy właśnie to sprawiło, że firma w ciągu dwóch lat zwiększyła przychody z 49 mln do aż 115 mln zł?

Kilka czynników zwiększonych przychodów

Jak mówi nam Tomasz Chmielewski dyrektor zarządzający firmy Novoferm, na sukces firmy złożyło się kilka czynników. Przełom niewątpliwie przyniosły ostatnie lata, w tym najbardziej zeszły rok.

Tomasz Chmielewski:

Polska staje się centrum logistycznym Europy Środkowej, z czego korzystamy również my. Poza oczywistym czynnikiem, czyli ogólnym wzrostem cen na rynku stolarki otworowej nasz sukces w poprzednim roku wynikał z wprowadzonych przez nas działań. Postanowiliśmy poszerzyć usługi o dostawę bram prosto do klienta, wprowadziliśmy do oferty również drzwi stalowe. Jednak najważniejszym posunięciem było zaproponowanie klientom także serwisu działającego 24 h/7 na terenie całej Polski.

Firma doczekała się także uznania przez ceniony w branży miesięcznik „Builder”. Usługa Serwis 24h wprowadzona przez firmę otrzymała nagrodę w XV edycji konkursu Top Builder 2023 w kategorii usługi.

– Nasza usługa jest wspierana przez nowoczesne rozwiązania IT. Mamy swoich pracowników w większych miastach Polski, takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław czy Trójmiasto, ale świadczymy usługi serwisu na terenie całego kraju – dodaje Chmielewski. 

Novoferm działa głównie na rynku krajowym, jednak warto zaznaczyć, że od 2023 roku podjął także działania w Ukrainie.  Wiemy, że sytuacja w Ukrainie jest trudna, ale uznaliśmy, że jest to odpowiedni moment, żeby wprowadzić tam swój produkt – kończy Tomasz Chmielewski.

Historia firmy świadczy o tym, że na rynku stolarki otworowej jest miejsce nie tylko na okna i drzwi, ale także na odrobinę mniej popularne produkty i usługi. Być może to jest sposób nie tylko na przetrwanie, ale nawet zwiększanie przychodów w tych trudnych dla stolarki czasach?

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".