We wtorek nasza kadra piłkarska gra z Portugalią, a transmisji meczu towarzyszyć będzie spot reklamowy Drutexu. Na boisku pojawi się prawdopodobnie Jakub Błaszczykowski.
Prasa sportowa rozpisuje się ostatnio o możliwym sponsorowaniu przez Drutex jego pensji przy ewentualnym powrocie do drużyny Wisły Kraków. Pomimo niewątpliwej sympatii wzajemnej piłkarza i producenta okien, nie wydaje się to prawdopodobne. Roczna pensja Błaszczykowskiego w Wolfsburgu wynosi obecnie 2,5 mln euro, a to więcej niż Drutex wydawał dotąd na całą drużynę Bytovii, ze sponsorowania której dopiero co się wycofał. Oczywiście jest możliwe, że chodzi o niższe uposażenie piłkarza, a wtedy producent z Bytowa mógłby kalkulować takie jego zaangażowanie, że Jakub Błaszczykowski stałby się twarzą działań marketingowych Drutexu. Czas pokaże…
Pewne jest natomiast, że pracowników i produkty Drutexu spotkać będzie można już za chwilę na paryskich targach Equip’Baie. Na Międzynarodowych Targach Okien, Drzwi i Osłon Przeciwsłonecznych, które odbędą się 20-23 listopada w Paryżu, firma obecnie będzie ze 150-metrowym stoiskiem w hali nr 1 (st. N49). Potem, w styczniu ekspozycję Drutexu będzie można zwiedzić na BAU w Monachium, a w lutym na poznańskiej Budmie. Wcale nie jest wykluczone, że na jednej z tych imprez pojawić się może zaprzyjaźniony z bytowskim producentem Jakub Błaszczykowski.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".