Black Friday w branży stolarki

Red.: |Data publikacji:

Oczekiwany przez wielu, szumnie przez media nagłaśniany Black Friday właśnie trwa. To dzień, w którym możemy znaleźć produkty w wyjątkowo niskich cenach. Także firmy okienno-drzwiowe włączyły się w tę promocję.

Producenci okien, drzwi, czy bram już od kilku dni informowali, że w ostatni piątek listopada będzie można kupić produkty po okazyjnych cenach. Są to wyroby w ofercie firmy obniżone zwykle o kilkadziesiąt procent. Jedną z nich jest Krispol. Producent z Wrześni proponuje okna, drzwi, żaluzje i bramy w cenie niższej o 25 proc. Wśród tych wyrobów znajdują się także nowości firmy.


Promocję cenową prowadzi także AdamS. Firma zaczęła swoja akcję już 23 listopada, a kończy 30 listopada – to już jest wręcz zatem „czarny tydzień”! Tutaj w niższej cenie proponowane są okna Premium w okleinie antracytowej. Jeśli chodzi o szczegóły promocji, to firma odsyła po nie do partnerów handlowych. Z kolei Hensfort informuje, że z okazji Black Friday oferuje stolarkę w systemie Elegant o 25 proc. taniej. Firma jednak przedłuża promocję i będzie ją prowadzić do końca roku.

To tylko zaledwie kilka przykładów na to, że firmy z branży stolarki otworowej także włączyły się w akcję promocyjną z okazji Black Friday. Warto jednak zaznaczyć, że nie tylko ostatni piątek listopada jest pretekstem do obniżenia cen. Firmy często prowadzą akcje z atrakcyjnymi cenami, zachęcając do korzystania ze swojej oferty. Aby się o tym przekonać, warto sprawdzić na naszej stronie dział Aktualne promocje cenowe. Na bieżąco zamieszczamy tam informacje o proponowanych obniżkach cen wśród zarówno producentów jak i dostawców komponentów do stolarki otworowej.

Zobacz również

Wzmocnienia wciąż na fali, choć z mniejszą rentownością

Wzmocnienia wciąż na fali, choć z mniejszą rentownością

MFO, producent wzmocnień stalowych, odnotował w I półroczu br. wyraźny wzrost przychodów. Zmniejszył się natomiast wypracowany zysk netto.

Vivento zbudowało halę produkcyjną i planuje nowy magazyn

Vivento zbudowało halę produkcyjną i planuje nowy magazyn

Vivento zbudował nowa halę produkcyjną, Firma planuje także kolejna inwestycję i chce zbudować magazyn wyrobów gotowych.

Koncerny szklane podwyższały ceny w odpowiedzi na rosnące koszty

Koncerny szklane podwyższały ceny w odpowiedzi na rosnące koszty

NSG i AGC podsumowały II kwartał bieżącego roku. Spółki podnosiły ceny na swoje produkty, by zrekompensować podwyżki.

1