Bel-Pol rozwija sieć sprzedaży i inwestuje we flotę samochodową

Autor: |Data publikacji:

Bel-Pol – jeden z większych dystrybutorów stolarki w Polsce, inwestuje we flotę samochodową. Firma właśnie kupiła 20 aut marki Iveco.

Bel-Pol zamówił w firmie Iveco podwozia samochodów ciężarowych i auta zostały właśnie dostarczone do wrocławskiego dystrybutora stolarki. Jest to już kolejne zamówienie, które Bel-Pol złożył na samochody dostawcze w ostatnich latach. Obecnie flota samochodowa firmy liczy 46 pojazdów transportowych. Zdzisław Strumidło, wiceprezes zarządu Bel-Pol przyznaje, że od kilku lat firma kupuje nowe auta. I dodaje:

Oprócz tego cały czas powiększamy nasze możliwości logistyczne zwiększając magazyny wysokiego składowania w klasie A. Wykorzystujemy tam nowoczesne rozwiązania WMS (magazynowy system zarządzania), które czynią nas liderem dystrybucji drzwi i podłóg. Wraz z rozwojem możliwości logistycznych rozwijamy także naszą sieć detaliczną.

Zdzisław Strumidło, Bel-Pol

Bel-Pol to dystrybutor, który dostarcza przede wszystkim drzwi i podłogi klientom detalicznym, hurtowym i inwestycyjnym. Firma rozbudowuje swoją sieć placówek detalicznych i w tym roku dysponuje już 95 punktami handlowymi w całej Polsce, ponadto współpracuje z ok. 2 tys. hurtowniami budowlanymi. Jeśli chodzi o przychody, to zeszły rok firma zamknęła sprzedażą na poziomie 532,47 mln zł. Bel-Pol oferuje produkty takich firm jak: Porta, DRE, Pol-Skone, CAL czy Interdoor.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.