Bel-Pol – jeden z większych dystrybutorów stolarki w Polsce, inwestuje we flotę samochodową. Firma właśnie kupiła 20 aut marki Iveco.
Bel-Pol zamówił w firmie Iveco podwozia samochodów ciężarowych i auta zostały właśnie dostarczone do wrocławskiego dystrybutora stolarki. Jest to już kolejne zamówienie, które Bel-Pol złożył na samochody dostawcze w ostatnich latach. Obecnie flota samochodowa firmy liczy 46 pojazdów transportowych. Zdzisław Strumidło, wiceprezes zarządu Bel-Pol przyznaje, że od kilku lat firma kupuje nowe auta. I dodaje:
Oprócz tego cały czas powiększamy nasze możliwości logistyczne zwiększając magazyny wysokiego składowania w klasie A. Wykorzystujemy tam nowoczesne rozwiązania WMS (magazynowy system zarządzania), które czynią nas liderem dystrybucji drzwi i podłóg. Wraz z rozwojem możliwości logistycznych rozwijamy także naszą sieć detaliczną.
Bel-Pol to dystrybutor, który dostarcza przede wszystkim drzwi i podłogi klientom detalicznym, hurtowym i inwestycyjnym. Firma rozbudowuje swoją sieć placówek detalicznych i w tym roku dysponuje już 95 punktami handlowymi w całej Polsce, ponadto współpracuje z ok. 2 tys. hurtowniami budowlanymi. Jeśli chodzi o przychody, to zeszły rok firma zamknęła sprzedażą na poziomie 532,47 mln zł. Bel-Pol oferuje produkty takich firm jak: Porta, DRE, Pol-Skone, CAL czy Interdoor.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".