Kolejna edycja targów BAU w Monachium odbędzie się w dniach 11-16 stycznia 2021 r. To wiodące w Europie targi w dziedzinie architektury oraz materiałów i systemów budowlanych. Właśnie rusza sprzedaż powierzchni wystawowej na 2021 r.
Zgłoszeń można dokonywać online na stronie internetowej Targów Monachijskich. Rozmieszczanie zgłoszonych firm rozpocznie się 9 września 2019 r. Cena stoisk waha się od 220 do 258 euro za metr kwadratowy. W przypadku stoisk dwupiętrowych do tej sumy należy doliczyć 50 proc. kwoty.
Wystawcy do sum za stoisko muszą doliczyć jeszcze 850 euro obowiązkowej opłaty komunikacyjnej, w ramach której zostanie m.in. zamieszczony wpis o firmie w katalogu targowym oraz inne świadczenia komunikacyjne.
Targi BAU 2021 odbędą się na powierzchni 200 tys. mkw. na terenie Targów Monachijskich w Niemczech. Organizatorzy zapowiadają, że pojawi się na nich około 2300 wystawców, z których ofertą zapozna się 250 tys. gości z całego świata.
Targi BAU odbywają się co dwa lata. Edycja z 2019 r. była dotychczas największą. Targi Monachijskie wybudowały bowiem dwie nowe hale – C5 oraz C6, które zwiększyły powierzchnię wystawienniczą ze 180 do 200 tys. mkw. Impreza odbyła się we wszystkich 19 halach, które zostały wyprzedane do ostatniego metra.
Zobacz również
Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium
Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.