BAU 2021: wystartowała sprzedaż stoisk

Autor: |Data publikacji:

Kolejna edycja targów BAU w Monachium odbędzie się w dniach 11-16 stycznia 2021 r. To wiodące w Europie targi w dziedzinie architektury oraz materiałów i systemów budowlanych. Właśnie rusza sprzedaż powierzchni wystawowej na 2021 r.

Zgłoszeń można dokonywać online na stronie internetowej Targów Monachijskich. Rozmieszczanie zgłoszonych firm rozpocznie się 9 września 2019 r. Cena stoisk waha się od 220 do 258 euro za metr kwadratowy.  W przypadku stoisk dwupiętrowych do tej sumy należy doliczyć 50 proc. kwoty.

Wystawcy do sum za stoisko muszą doliczyć jeszcze 850 euro obowiązkowej opłaty komunikacyjnej, w ramach której zostanie m.in. zamieszczony wpis o firmie w katalogu targowym oraz inne świadczenia komunikacyjne.

Targi BAU 2021 odbędą się na powierzchni 200 tys. mkw. na terenie Targów Monachijskich w Niemczech. Organizatorzy zapowiadają, że pojawi się na nich około 2300 wystawców, z których ofertą zapozna się 250 tys. gości z całego świata.

Targi BAU odbywają się co dwa lata. Edycja z 2019 r. była dotychczas największą. Targi Monachijskie wybudowały bowiem dwie nowe hale – C5 oraz C6, które zwiększyły powierzchnię wystawienniczą ze 180 do 200 tys. mkw. Impreza odbyła się we wszystkich 19 halach, które zostały wyprzedane do ostatniego metra.

Zobacz również

Swisspacer otworzył nową międzynarodową siedzibę

Swisspacer otworzył nową międzynarodową siedzibę

Swisspacer w lipcu otworzył swoją nową międzynarodową siedzibę. Mieści się ona w miejscowości Lengwil w Szwajcarii.

Niemiecki Stürtz niewypłacalny

Niemiecki Stürtz niewypłacalny

Stürtz Maschinenbau GmbH, producent maszyn do produkcji okien z PVC, znalazł się w stanie niewypłacalności i przejdzie restrukturyzację. Pomimo trudności finansowych, firma będzie realizować zamówienia do połowy 2026 roku.

Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu

Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu

Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.