Choć tegoroczna edycja targów BAU dysponuje dwoma dodatkowymi halami wystawienniczymi, można odnieść wrażenie, że to jeszcze za mało jak na tę imprezę. Każdego dnia przez teren targów przewijają się prawdziwe tłumy.
Monachijskie targi BAU przeżywają prawdziwe oblężenie. Codziennie imprezę odwiedzają tysiące gości, którzy chcą wiedzieć, co nowego dzieje się w branży architektury, materiałów oraz systemów budowlanych.
4th day at #BAU2019 👏 #scan2lead#eventprofspic.twitter.com/ibBNCWw8YH
— Scan2Lead (@scan2lead) 17 stycznia 2019
Już na pierwszy rzut oka widać, że polskie firmy chcą podczas targów BAU 2019 przyciągnąć uwagę. Wielkoformatowe reklamy w najważniejszych węzłach komunikacyjnych to czytelny sygnał, że przedsiębiorstwa z naszego kraju przeznaczyły znaczne budżety na swoją obecność w Monachium.
@WISNIOWSKIgroup to doskonały przykład tego, jak bardzo widoczne na targach w Monachium są firmy z Polski. Wielkoformatowe reklamy wzdłuż najważniejszych węzłów komunikacyjnych naprawdę rzucają się w oczy! 🙂 #FBnaBAUpic.twitter.com/CbnG9is7zx
— Forum Branżowe (@forumbranzowe) 16 stycznia 2019
W branży stolarki nadal obowiązuje trend związany z ideą smart home, w tym ze zdalną kontrolą dostępu i z wykorzystywaniem coraz większej liczby czujników do automatyzacji pewnych działań. Można też odnieść wrażenie, że przez śmiałe projekty architektoniczne więcej jest produktów w rozmiarach XXL. Nadal ważnym tematem jest również bezpieczeństwo.
W przypadku niektórych projektów architektonicznych rozmiar ma znaczenie. #FBnaBAU#BAU2019pic.twitter.com/0rJ3qxIeWo
— Forum Branżowe (@forumbranzowe) 16 stycznia 2019
Środa była dla naszej redakcji ostatnim dniem pobytu w Monachium.
Wszystko, co dobre, szybko się kończy. Nasz pobyt na #BAU2019 dobiega końca. Dziękujemy za śledzenie naszych relacji pod hashtagiem #FBnaBAU. Kolejne informacje o targach wkrótce na naszej stronie. pic.twitter.com/UgQSfravYe
— Forum Branżowe (@forumbranzowe) 16 stycznia 2019
Nadal jednak będziemy śledzić wydarzenia z BAU 2019 i informować o najważniejszych rzeczach związanych z tą monachijską imprezą.
Zobacz również
KNELSEN zakończył rok na dużym plusie
Knelsen z siedzibą w Niemczech zakończył rok 2018 dużym wzrostem sprzedaży, był on wyższy o 47 proc. w porównaniu do roku 2017. Firma zamierza w 2020 r. rozpocząć budowę nowej hali fabrycznej.
Grupa Mercor rośnie także w styczniu
W styczniu Grupa Mercor pozyskała zamówienia o wartości 26,3 mln zł, co w porównaniu z wartością 24,9 mln zł ze stycznia 2018 roku, oznacza wzrost o 6 proc.
#10YearsChallenge – jak zmienili się liderzy branży w ciągu dekady?
Obecnie w mediach społecznościowych króluje wyzwanie #10YearsChallenge, w ramach którego publikuje się swoje aktualne zdjęcie oraz sprzed dziesięciu lat. Nasza redakcja również postanowiła dokonać podróży w przeszłość – sprawdziliśmy, jak wyglądała lista liderów w branży dekadę temu i jak się prezentuje obecnie.