BAU 2019 na półmetku

Autor: PG |Data publikacji: 2019-01-17

Choć tegoroczna edycja targów BAU dysponuje dwoma dodatkowymi halami wystawienniczymi, można odnieść wrażenie, że to jeszcze za mało jak na tę imprezę. Każdego dnia przez teren targów przewijają się prawdziwe tłumy.

Monachijskie targi BAU przeżywają prawdziwe oblężenie. Codziennie imprezę odwiedzają tysiące gości, którzy chcą wiedzieć, co nowego dzieje się w branży architektury, materiałów oraz systemów budowlanych.

Już na pierwszy rzut oka widać, że polskie firmy chcą podczas targów BAU 2019 przyciągnąć uwagę. Wielkoformatowe reklamy w najważniejszych węzłach komunikacyjnych to czytelny sygnał, że przedsiębiorstwa z naszego kraju przeznaczyły znaczne budżety na swoją obecność w Monachium.

W branży stolarki nadal obowiązuje trend związany z ideą smart home, w tym ze zdalną kontrolą dostępu i z wykorzystywaniem coraz większej liczby czujników do automatyzacji pewnych działań. Można też odnieść wrażenie, że przez  śmiałe projekty architektoniczne więcej jest produktów w rozmiarach XXL. Nadal ważnym tematem jest również bezpieczeństwo.

Środa była dla naszej redakcji ostatnim dniem pobytu w Monachium.

Nadal jednak będziemy śledzić wydarzenia z BAU 2019 i informować o najważniejszych rzeczach związanych z tą monachijską imprezą.

Zobacz również

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec od początku lipca będzie miał nowego prezesa. Został nim Frank Rodrigo Keller. Zastąpi na tym stanowisku Ralfa Haspela, który przechodzi do Voilàp Holding.

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Quanex Building Products podał wyniki finansowe z II kwartału. Jest to okres od lutego do końca kwietnia. Firma zanotowała sprzedaż na poziomie 218 mln dol.

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Jacek Michalak został powołany na członka zarządu ds. finansowych w Grupie Selena FM. Wśród wyzwań stojących obecnie przez przedsiębiorstwem jest m.in. kontrola kosztów oraz zwiększanie udziału produktów wysokomarżowych w sprzedaży.