Choć tegoroczna edycja targów BAU dysponuje dwoma dodatkowymi halami wystawienniczymi, można odnieść wrażenie, że to jeszcze za mało jak na tę imprezę. Każdego dnia przez teren targów przewijają się prawdziwe tłumy.
Monachijskie targi BAU przeżywają prawdziwe oblężenie. Codziennie imprezę odwiedzają tysiące gości, którzy chcą wiedzieć, co nowego dzieje się w branży architektury, materiałów oraz systemów budowlanych.
4th day at #BAU2019 ? #scan2lead #eventprofs pic.twitter.com/ibBNCWw8YH
— Scan2Lead (@scan2lead) 17 stycznia 2019
Już na pierwszy rzut oka widać, że polskie firmy chcą podczas targów BAU 2019 przyciągnąć uwagę. Wielkoformatowe reklamy w najważniejszych węzłach komunikacyjnych to czytelny sygnał, że przedsiębiorstwa z naszego kraju przeznaczyły znaczne budżety na swoją obecność w Monachium.
@WISNIOWSKIgroup to doskonały przykład tego, jak bardzo widoczne na targach w Monachium są firmy z Polski. Wielkoformatowe reklamy wzdłuż najważniejszych węzłów komunikacyjnych naprawdę rzucają się w oczy! 🙂 #FBnaBAU pic.twitter.com/CbnG9is7zx
— Forum Branżowe (@forumbranzowe) 16 stycznia 2019
W branży stolarki nadal obowiązuje trend związany z ideą smart home, w tym ze zdalną kontrolą dostępu i z wykorzystywaniem coraz większej liczby czujników do automatyzacji pewnych działań. Można też odnieść wrażenie, że przez śmiałe projekty architektoniczne więcej jest produktów w rozmiarach XXL. Nadal ważnym tematem jest również bezpieczeństwo.
W przypadku niektórych projektów architektonicznych rozmiar ma znaczenie. #FBnaBAU #BAU2019 pic.twitter.com/0rJ3qxIeWo
— Forum Branżowe (@forumbranzowe) 16 stycznia 2019
Środa była dla naszej redakcji ostatnim dniem pobytu w Monachium.
Wszystko, co dobre, szybko się kończy. Nasz pobyt na #BAU2019 dobiega końca. Dziękujemy za śledzenie naszych relacji pod hashtagiem #FBnaBAU. Kolejne informacje o targach wkrótce na naszej stronie. pic.twitter.com/UgQSfravYe
— Forum Branżowe (@forumbranzowe) 16 stycznia 2019
Nadal jednak będziemy śledzić wydarzenia z BAU 2019 i informować o najważniejszych rzeczach związanych z tą monachijską imprezą.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".