Bardzo dobry rok dla CDM

Autor: |Data publikacji:

CDM z Suwałk podsumował miniony rok pod względem handlowym. Był to bardzo dobry okres dla tego producenta stolarki drewnianej.

CDM ocenia, że w 2018 r. wzrost wartości sprzedaży wyniósł 30 proc. w porównaniu do 2017 r.  Firma dużo eksportuje, ale dobre wyniki notuje zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Wzrost przychodów ze sprzedaży to efekt m. in. dużych inwestycji w nowoczesny park maszynowy.

CDM dostarczył stolarkę do Muzeum Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli.

Producent stolarki z Suwałk od 2016 r. uczestniczy w bardzo prestiżowej realizacji – dostarcza i montuje okna do remontowanego Pałacu Kultury i Nauki. Prace są nadal w toku, bowiem jest to budynek, w którym wymiana okien zaplanowana jest na sześć lat. CDM zamontuje w pałacu 600 okien wykonanych z drewna dębowego.

Wymiana okien w Pałacu Kultury i Nauki zaczęła się w 2016 r.

Firma inwestuje nie tylko w nowoczesny park maszynowy, ale także w odnawialne źródła energii. Pod koniec grudnia 2018 r. otrzymała dofinansowanie na wymianę źródeł ciepła. W rezultacie CDM zakupi kocioł opalany biomasą oraz zamontuje instalację fotowoltaiczną o mocy 35 kW. Wartość projektu to ok. 840 tys. zł, a kwota dofinansowania wynosi ponad 430 tys. zł. Dzięki tej inwestycji m. in. zmniejszą się koszty produkcji związane z zakupem energii oraz zmniejszy emisja szkodliwych substancji do atmosfery.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".