Al-Tech podsumował pierwsze półrocze tego roku. Firma zanotowała wzrost wartości sprzedaży o kilkadziesiąt procent.
W pierwszym półroczu tego roku Al.-Tech podliczył, że wzrost wartości sprzedaży był na poziomie 60 proc. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Firma z podkrakowskiej Morawicy jest producentem przede wszystkim okien, drzwi i różnych konstrukcji z aluminium. Al-Tech ocenia, że tak doby wynik handlowy spowodowany jest dużym ożywieniem na rynku budowlanym po trudnym okresie na początku wybuchu pandemii Covid-19.

Na dobry wynik składa się także szereg działań firmy. Al-Tech pracował nad ulepszaniem procesów produkcyjnych, poszerzył ofertę produktową, a także dynamicznie powiększa bazę klientów. Producent jednak przyznaje, że w tym roku boryka się z zawirowaniami na rynku surowców, czyli ze znaczącym wzrostem cen oraz problemami z dostępnością u dostawców.
Paweł Krawiec z Al-Techu komentuje:
Przyglądając się sytuacji w branży budowlanej, gdzie wzrosty cen materiałów i podaż zaczęły się stabilizować, liczymy na to, że w naszym sektorze również sytuacja się unormuje.
Tagi
Al-Techcovid-19drzwi aluminiowekonstrukcje aluminioweokna aluminioweślusarka aluminiowawyniki handloweZobacz również
Eko-Okna nie będą finansowały obwodnicy Raciborza
Eko-Okna wycofały się z finansowania budowy obwodnicy. Firmie nie odpowiada przebieg zaproponowanej trasy. Projekt budowy może przez to upaść.
ASSA ABLOY inwestuje w produkcję drzwi p-poż.
Assa Abloy Mercor Doors inwestuje w rozbudowę fabryki w Dobrzeniu Wielkim pod Opolem. Efektem wdrożenia automatyzacji produkcji będzie podwojenie aktualnych mocy i, pomimo automatyzacji, zwiększanie zatrudnienia o 10 proc. rocznie.
Compremum skupia się na rynku amerykańskim
Compremum poprzez swoją spółkę Fabryka Slonawy planuje wraz ze swoim partnerem amerykańskim zwiększyć sprzedaż stolarki w USA.