Al-Tech podsumował pierwsze półrocze tego roku. Firma zanotowała wzrost wartości sprzedaży o kilkadziesiąt procent.
W pierwszym półroczu tego roku Al.-Tech podliczył, że wzrost wartości sprzedaży był na poziomie 60 proc. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Firma z podkrakowskiej Morawicy jest producentem przede wszystkim okien, drzwi i różnych konstrukcji z aluminium. Al-Tech ocenia, że tak doby wynik handlowy spowodowany jest dużym ożywieniem na rynku budowlanym po trudnym okresie na początku wybuchu pandemii Covid-19.

Na dobry wynik składa się także szereg działań firmy. Al-Tech pracował nad ulepszaniem procesów produkcyjnych, poszerzył ofertę produktową, a także dynamicznie powiększa bazę klientów. Producent jednak przyznaje, że w tym roku boryka się z zawirowaniami na rynku surowców, czyli ze znaczącym wzrostem cen oraz problemami z dostępnością u dostawców.
Paweł Krawiec z Al-Techu komentuje:
Przyglądając się sytuacji w branży budowlanej, gdzie wzrosty cen materiałów i podaż zaczęły się stabilizować, liczymy na to, że w naszym sektorze również sytuacja się unormuje.
Tagi
Al-Techcovid-19drzwi aluminiowekonstrukcje aluminioweokna aluminioweślusarka aluminiowawyniki handloweZobacz również
Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu
Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 odbędzie się w dniach 15–16 października 2025 w Hotelu Vienna House Andel`s Łódź. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.
Arkadiusz Muś założy partię polityczną?
W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.