Forum Branżowe nie zwalnia tempa i namawia do firmowej aktywności również na jesień. W tym okresie warto zwrócić uwagę na coraz popularniejsze formy multimedialne, takie jak webinaria, podcasty oraz uzupełniający treści naszego miesięcznika serwis internetowy.
Choć „projekt plaża” za nami, nadal utrzymuj wysoką formę komunikacyjną razem z naszymi mediami! Zachęcamy firmy do współpracy, by również jesienią mogły pochwalić się znakomitą kondycją sprzedażową. Z użyciem naszych „suplementów” osiągnięcie tego celu będzie znacznie łatwiejsze.
W tym sportowym duchu zachęcamy do zapoznania się z naszą bogatą ofertą reklamową, promocyjną i informacyjną. Forum Branżowe rozwija kolejne projekty multimedialne, by wyznaczać trendy komunikacyjne w branży stolarki. Tak jest tez i tym razem. W ramach projektu Forum Webinar zachęcamy do współpracy i współtworzenia naszych webinariów. W nowym studiu nagraniowym, które daje nam zupełnie nowe możliwości techniczne, będziemy prezentowali nowości produktowe, omawiali zagadnienia związane ze stolarką na potrzeby różnych grup odbiorców, jak i realizować zewnętrzne produkcje.

Wspomniane studio jest też naszym nowym domem dla podcastów. Flagową audycją jest pierwszy podcast branży stolarki w Polsce – Branżowisko. Co tydzień omawiamy w nim najważniejsze informacje ze świata polskiej i zagranicznej stolarki. W lekkiej i przystępnej formie przyciągamy liczne grono odbiorców – najpopularniejsze odcinki podcastu mają kilka tysięcy odbiorców! Planowane są również kolejne audycje, które poszerzą nasze grono odbiorców i będą w innych kontekstach prezentowały branżę stolarki.
Nieprzerwanie zachęcamy również do lektury naszego serwisu internetowego, który jest doskonałym uzupełnieniem ukazującego się od ponad 15 lat miesięcznika. ForumBranzowe.com to najaktualniejsze informacje z branży, wywiad, opinie, felietony, porady konsumenckie, jak i prawno-kadrowe oraz newsy nadsyłane przez firmy w ramach działu Pressroom. Kilkadziesiąt tysięcy użytkowników miesięcznie dzięki lekturze serwisu wsłuchuje się w puls branżowych wydarzeń.
Chcesz utrzymać znakomitą formę komunikacyjną swojej firmy na jesień? Skontaktuj się z nami pod adresem marketing@forumbranzowe.com
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


