Forum Branżowe nie zwalnia tempa i namawia do firmowej aktywności również na jesień. W tym okresie warto zwrócić uwagę na coraz popularniejsze formy multimedialne, takie jak webinaria, podcasty oraz uzupełniający treści naszego miesięcznika serwis internetowy.
Choć „projekt plaża” za nami, nadal utrzymuj wysoką formę komunikacyjną razem z naszymi mediami! Zachęcamy firmy do współpracy, by również jesienią mogły pochwalić się znakomitą kondycją sprzedażową. Z użyciem naszych „suplementów” osiągnięcie tego celu będzie znacznie łatwiejsze.
W tym sportowym duchu zachęcamy do zapoznania się z naszą bogatą ofertą reklamową, promocyjną i informacyjną. Forum Branżowe rozwija kolejne projekty multimedialne, by wyznaczać trendy komunikacyjne w branży stolarki. Tak jest tez i tym razem. W ramach projektu Forum Webinar zachęcamy do współpracy i współtworzenia naszych webinariów. W nowym studiu nagraniowym, które daje nam zupełnie nowe możliwości techniczne, będziemy prezentowali nowości produktowe, omawiali zagadnienia związane ze stolarką na potrzeby różnych grup odbiorców, jak i realizować zewnętrzne produkcje.
Wspomniane studio jest też naszym nowym domem dla podcastów. Flagową audycją jest pierwszy podcast branży stolarki w Polsce – Branżowisko. Co tydzień omawiamy w nim najważniejsze informacje ze świata polskiej i zagranicznej stolarki. W lekkiej i przystępnej formie przyciągamy liczne grono odbiorców – najpopularniejsze odcinki podcastu mają kilka tysięcy odbiorców! Planowane są również kolejne audycje, które poszerzą nasze grono odbiorców i będą w innych kontekstach prezentowały branżę stolarki.
Nieprzerwanie zachęcamy również do lektury naszego serwisu internetowego, który jest doskonałym uzupełnieniem ukazującego się od ponad 15 lat miesięcznika. ForumBranzowe.com to najaktualniejsze informacje z branży, wywiad, opinie, felietony, porady konsumenckie, jak i prawno-kadrowe oraz newsy nadsyłane przez firmy w ramach działu Pressroom. Kilkadziesiąt tysięcy użytkowników miesięcznie dzięki lekturze serwisu wsłuchuje się w puls branżowych wydarzeń.
Chcesz utrzymać znakomitą formę komunikacyjną swojej firmy na jesień? Skontaktuj się z nami pod adresem marketing@forumbranzowe.com
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".