W branży na przełomie maja i czerwca mamy kilka zmian personalnych. Część osób żegna się ze swoimi pracodawcami, a inni przejmują nowe stanowiska.
Marcin Małkowski, dyrektor zarządzający firmy Małkowski-Martech, został także od 1 czerwca tego roku dyrektorem zarządzającym w Assa Abloy Mercor Doors. Przypomnijmy, że obie firmy – czyli producent bram Małkowski-Martech oraz Assa Abloy Mercor Doors należą do Grupy Assa Abloy. Marcin Małkowski zarządza więc obecnie dwoma przedsiębiorstwami.

Natomiast z firmą Setto, po pięciu latach pracy, pożegnał się Radosław Nagiel, regionalny szef sprzedaży. Z firmy odszedł wraz z końcem maja, a jego miejsce zajął nowy pracownik – Marcin Wolski. Rozpoczął współpracę z partnerami handlowymi firmy w województwach warmińsko-mazurskim, podlaskim, lubelskim i mazowieckim.
Smutna wiadomość dotarła zaś z firmy Ensinger. W wieku 87 lat 23 maja zmarł założyciel przedsiębiorstwa Wilfried Ensinger. Początki firmy sięgają 1966, gdy Wilfried Ensinger rozpoczął w garażu działalność w miejscowości Ehningen. Po wielu latach przedsiębiorstwo stało się międzynarodową korporacją, z 33 oddziałami na całym świecie, w tym w Polsce, zatrudniającą 2,6 tys. ludzi. Ensinger jest dostawcą m.in. profili izolacyjnych do stolarki.

Tagi
Assa AbloyAssa Abloy Mercor DoorsEnsingerMałkowski-MartechMarcin MałkowskiMarcin WolskiRadosław NagielSettoWilfried EnsingerZobacz również
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.
Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści
Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.
Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025
W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.