Arbonia inwestuje w e-commerce

Red.: |Data publikacji:

Arbonia kupiła właśnie udziały firmy Webcom Management Holding GmbH. Należą do niej platformy internetowe ze sklepami z materiałami budowlanymi.

Producenci stolarki otworowej w Europie coraz częściej decydują się na sprzedaż za pośrednictwem sklepów internetowych. Szczególnie w tym roku handel online stał się bardzo ważnym kanałem dystrybucji. Szwajcarski producent okien i drzwi Arbonia zdecydował już w 2017 r., by zainwestować w sprzedaż internetową. Firma kupiła udziały w firmie Webcom Management Holding GmbH, do której należą platformy zakupowe z materiałami budowlanymi. W tym roku, na początku grudnia, Szwajcarzy poinformowali, że kupili pozostałą część udziałów Webcom (65 proc.). Stali się więc właścicielem firmy.

Fenster-webshop.de

Szwajcarska spółka zauważa. że handel online cieszy się rosnącą popularnością. Arbonia sprzedaje stolarkę otworową za pośrednictwem e-commerce już od 2011. Są to przede wszystkim produkty wytworzone przez firmę Dobroplast, producenta należącego do Grupy Arbonia. Okna z PCW oferowane są na rynku niemieckim na portalach: bew24-fenster.de, fensterdepot24.de i fenster-webshop.de. Spółka planuje w przyszłości rozwijać portfolio produktów dostępnych na platformach internetowych.

Zobacz również

Nowe showroomy z rozwiązaniami polskich producentów

Nowe showroomy z rozwiązaniami polskich producentów

Marzec i kwiecień to okres, w którym polscy producenci intensywnie pracują nad swoimi showroomami. W ostatnim czasie o otwarciu nowych przestrzeni wystawowych informowali Aluprof, Budvar Centrum i Drutex.

Polskie firmy ruszyły na zakupy włoskich maszyn

Polskie firmy ruszyły na zakupy włoskich maszyn

Polscy producenci wyrobów z drewna, m.in. stolarki kupili w zeszłym roku maszyny włoskie o wartości ponad 107 mln euro, to wzrost o 35 proc.

Wzrost popytu na systemy bezpieczeństwa. Spółka Assa Abloy podsumowała pierwszy kwartał

Wzrost popytu na systemy bezpieczeństwa. Spółka Assa Abloy podsumowała pierwszy kwartał

Assa Abloy podliczyła pierwszy kwartał, spółka odnotowała wzrost sprzedaży o 6 proc. Widzi też popyt na bezpieczne systemy wejściowe.

1