Amex-Bączek zanotował 30-procentowy wzrost sprzedaży

Autor: MR |Data publikacji: 2019-06-10

Amex Bączek podsumował I kwartał tego roku pod względem handlowym. W porównaniu z rokiem ubiegłym firma zanotowała wzrost sprzedaży o ponad 30 proc.

Producent okien i drzwi bardzo dobrze rozpoczął ten rok. Sprzedaż w I kwartale w porównaniu do 2018 r. jest wyższa o ponad 30 proc. i patrząc na dynamikę rozwoju, pozostałe miesiące zapowiadają się równie obiecująco. Firma planuje zamknąć cały rok właśnie około 30-procentowym wzrostem sprzedaży.

Na wysokie przychody wpłynęło kilka czynników. Przede wszystkim producent w pierwszych miesiącach tego roku dostarczał kompleksowo stolarkę okienno-drzwiową do dużych inwestycji. Były to okna i drzwi z PCW, a także z aluminium oraz specjalistyczna stolarka ppoż. Poza tym firma pracowała nad zmianą swojej oferty. Amex-Bączek wprowadził do sprzedaży wiele nowych, atrakcyjnych produktów.

Nowy salon firmowy Amex-Bączek w Iławie.

Jednak najważniejszy czynnik, o którym można powiedzieć, że przyczynił się do dobrych wyników handlowych, to rozwój sieci sprzedaży. Firma rozpoczęła współpracę z wieloma nowymi partnerami handlowymi, nie tylko w Polsce, ale i za granica. W maju natomiast Amex-Bączek otworzył swój własny salon firmowy, który znajduje się w Iławie.

Zobacz również

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec od początku lipca będzie miał nowego prezesa. Został nim Frank Rodrigo Keller. Zastąpi na tym stanowisku Ralfa Haspela, który przechodzi do Voilàp Holding.

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Quanex Building Products podał wyniki finansowe z II kwartału. Jest to okres od lutego do końca kwietnia. Firma zanotowała sprzedaż na poziomie 218 mln dol.

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Jacek Michalak został powołany na członka zarządu ds. finansowych w Grupie Selena FM. Wśród wyzwań stojących obecnie przez przedsiębiorstwem jest m.in. kontrola kosztów oraz zwiększanie udziału produktów wysokomarżowych w sprzedaży.