Amex-Bączek pierwsze półrocze tego roku ocenia bardzo pozytywnie. Firma zadowolona jest przede wszystkim ze wzrostu sprzedaży.
Amex-Bączek przyznaje, że pierwsze sześć miesięcy tego roku to jeden z lepszych okresów w historii firmy pod kątem wyników handlowych. Producent stolarki zanotował wzrost przychodów ze sprzedaży na poziomie 12-13 proc.
Firma się rozwija, zwiększa sprzedaż eksportową, a także poszerza ofertę produktów w Polsce, szczególnie, jeśli chodzi o okna i drzwi w systemach aluminiowych.

Amex-Bączek zauważył od pewnego czasu zmianę preferencji klientów indywidualnych, którzy coraz częściej kupują do domów okna i drzwi aluminiowe. Dlatego firma zdecydowała się na inwestycję w moce produkcyjne w tym segmencie. Rozbudowana zostanie hala, w której wytwarzana jest ślusarka aluminiowa, a także kupione będzie nowe centrum obróbcze z dodatkowym wyposażeniem. Producent planuje rozpocząć inwestycję jeszcze w tym roku.
Zobacz również
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.
Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem
Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.
Czytaj grudniowe „Forum Branżowe” (12/2025)
Gościem nowego wydania miesięcznika „Forum Branżowe” (12/2025) jest Michał Godlewski, założyciel i właściciel firmy Monolit.


