Amex-Bączek pierwsze półrocze tego roku ocenia bardzo pozytywnie. Firma zadowolona jest przede wszystkim ze wzrostu sprzedaży.
Amex-Bączek przyznaje, że pierwsze sześć miesięcy tego roku to jeden z lepszych okresów w historii firmy pod kątem wyników handlowych. Producent stolarki zanotował wzrost przychodów ze sprzedaży na poziomie 12-13 proc.
Firma się rozwija, zwiększa sprzedaż eksportową, a także poszerza ofertę produktów w Polsce, szczególnie, jeśli chodzi o okna i drzwi w systemach aluminiowych.

Amex-Bączek zauważył od pewnego czasu zmianę preferencji klientów indywidualnych, którzy coraz częściej kupują do domów okna i drzwi aluminiowe. Dlatego firma zdecydowała się na inwestycję w moce produkcyjne w tym segmencie. Rozbudowana zostanie hala, w której wytwarzana jest ślusarka aluminiowa, a także kupione będzie nowe centrum obróbcze z dodatkowym wyposażeniem. Producent planuje rozpocząć inwestycję jeszcze w tym roku.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.


