AMEX-BĄCZEK: kolejny etap rozwoju

Autor: |Data publikacji:

Amex-Bączek zmienia się pod wieloma względami. Firma buduje właśnie nowoczesny biurowiec, pod koniec grudnia uruchomiła nową stronę internetową, która jest elementem zmiany identyfikacji wizualnej. Producent także odświeżył swoją ofertę i nadał własne nazwy na okna i drzwi.

Amex-Bączek jest producentem stolarki otworowej, który od kilkunastu miesięcy przechodzi duże zmiany. Mają one wielowymiarowy charakter. Przede wszystkim firma przeprowadza stopniowo zmianę portfolio produktów i identyfikacji wizualnej.

W grudniu firma podsumowała zmiany, jakie ostatnio zaszły w firmie.

Pod koniec roku klienci i partnerzy firmy mogli się zapoznać z nową wersją strony internetowej. Na niej pojawił się także nowoczesny logotyp. Różni się od poprzedniego przede wszystkim tym, że obecny jest w stonowanej, szarej kolorystyce, to nazwa firmy z dodatkowym bocznym łukiem oraz rysunkiem okna. W starej wersji kolorowy napis znajdował się na tle… żółtego „jajka”.

Tak wyglądała budowa magazynu w sierpniu 2018 r.

Zmieniona została także oferta produktowa. Amex-Bączek nadał produktom swoje nazwy, choć firma korzysta z tych samych dostawców systemów, co do tej pory. Firma zdecydowała się również na kilka inwestycji w powierzchnię produkcyjno-magazynowo-biurową. Pod koniec roku 2018 r. firma otworzyła nowy magazyn profili i wyrobów gotowych, którego powierzchnia wynosi 750 m2. Magazyn jest obiektem, który powstał po zbudowaniu nowej hali produkcyjnej. Została ona uruchomiona na początku zeszłego roku. W tym roku otwarty zostanie nowy biurowiec w Falknowie, gdzie znajduje się siedziba. Budynek już został postawiony, zostały do przeprowadzenia w nim jeszcze roboty wykończeniowe. 

Krzysztof Bączek, prezes firmy Amex-Bączek (po lewej)

Amex-Bączek to przedsiębiorstwo rodzinne. Właściciel i prezes zarządu, 58-letni Krzysztof Bączek, z wykształcenia jest elektronikiem. Firmę Amex-Bączek założył w 1997 roku i prowadzi ją wspólnie z żoną Heleną. W firmie pracują też dzieci właścicieli: córka Marta oraz syn Karol, który jest dyrektorem ds. produkcji. Krzysztof Bączek nie tylko jest znanym w regionie przedsiębiorcą. Od lat pełni też funkcje społeczne, jest także pasjonatem piłki nożnej. Dziś jest prezesem IV-ligowego GKS-u Wikielec, a przez wiele poprzednich lat angażował się w innych klubach. Krzysztof Bączek został prezesem i jednym z głównych sponsorów GKS-u Wikielec w lipcu 2018 roku, na kilka tygodni przed startem sezonu 2018/19 IV ligi warmińsko-mazurskiej. Jego zespół po rundzie jesiennej zajmuje drugie miejsce w tabeli i nadal walczy o awans do III ligi.

Amex-Bączek wspiera GKS Wikielec.

Przed rozpoczęciem pracy w Wikielcu, prezes Bączek wiele lat sterował innym IV-ligowcem z Warmii i Mazur: Amex-Bączek Unią Susz. Z tym zespołem wywalczył najpierw awans do Klasy okręgowej, a następnie do IV ligi, gdzie drużyna przez kilka sezonów z rzędu zajmowała czołowe miejsca w tabeli. Firma Amex-Bączek była tytularnym sponsorem także Jezioraka Iława (w sezonie 2003/04 oraz jesienią 2004/05) oraz Czarnych Rudzienice.

 

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".