Aluprim zainwestuje ponad 4 mln zł w produkcję aluminium

Autor: |Data publikacji:

Firmy branży stolarki podejmują już na nowo inwestycje. Podkarpacki Aluprim wybuduje nowy zakład produkcyjny za ponad 4 mln zł. Fabryka ślusarki aluminiowej powstanie w Tarnowie.

Aluprim otrzymał 7 lipca decyzję o wsparciu inwestycji na terenie Krakowskiego Parku Technologicznego, decyzja powstała w ramach Polskiej Strefy Inwestycji. Producent stolarki zbuduje w Tarnowie swoją nową fabrykę i wyposaży ją w maszyny i urządzenia, a koszt inwestycji szacowany jest na ponad 4 mln zł. Aluprim funkcjonuje w Tarnowie od 2015 roku, posiada w swojej ofercie okna PVC, fasady wentylowane, ale też świadczy usługi z zakresu serwisu stolarki oraz mycia szyb.

Fot: Krakowski Park Technologiczny

Nowa hala będzie miała powierzchnie 700 m kw. i produkowana w niej będzie ślusarka aluminiowa. Zakończenie inwestycji planowane jest na rok 2024. Właścicielka firmy, Krystyna Jasińska-Kwolek tłumaczy, że decyzja o budowie została podjęta dlatego, bo firma nie mieściła się już w starej siedzibie. Stale rosnąca liczba zamówień z rynku krajowego spowodowała, że Aluprim postanowił powiększyć powierzchnię produkcyjną.

Zobacz również

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.