ALIPLAST uruchomił nową linię lakierniczą

Autor: MR |Data publikacji: 2019-01-17

Aliplast uruchomił w zeszłym tygodniu nową, pionową linię lakierniczą. Jest przeznaczona do malowania profili aluminiowych. Firma ocenia, że to obecnie jedna z najnowocześniejszych linii na rynku.

Aliplast  otworzył na początku stycznia w Lublinie linię do wysoko wydajnego malowania profili aluminiowych. Maksymalna wydajność linii wynosi 1100 mkw., a wymiary malowanych detali, to: 100 x 200 x 7000 mm. Linia składa się z dwóch kabin w kształcie litery V,  z których każda posiada 20 pistoletów. Farba proszkowa aplikowana jest przy wykorzystaniu pomp proszkowych, pracujących w technologii gęstego przepływu farby proszkowej. Urządzenia pochodzą od firmy Gema.

Ponadto Aliplast zastosował w nowej linii rozbudowany proces chemicznego przygotowania powierzchni aluminiowej. Wykorzystana została tu technologia Oxilan firmy Chemetall. Poza tym zastosowano kwaśne wytrawianie aluminium. W nowej lakierni znajduje się także rozbudowany system tunelu do chemicznej obróbki powierzchni, dzięki czemu sprowadzono do minimum konieczność przenoszenia kąpieli między strefami. Elementem nowej linii jest także nowoczesny piec do polimeryzacji farby proszkowej.

Pionowa linia lakiernicza jest już drugą, jaką dysponuje Aliplast w swoim zakładzie. Poza tym firma ma także dwie poziome linie, a także manualną, przeznaczoną do malowania akcesoriów, wykonanych ze stopów odlewniczych. Do grupy lakierni należy zaliczyć także Aliplast Wood Colour Effect. Są to dwie linie tzw. dekoracyjne, w których można uzyskać powłokę imitującą strukturę drewna.

Zobacz również

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Redakcja ForumBranzowe.com przygotowała najciekawsze artykuły z ostatnich tygodni, które były publikowane na łamach serwisu. Mamy nadzieję, że będzie to ciekawa lektura w ten świąteczny dzień. 

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Największy w Polsce producent okien za pośrednictwem nowego serwisu internetowego prezentuje swoje produkty wyprzedażowe, magazynowe w strefie gospodarczej przedsiębiorstwa. Wśród nich można znaleźć wiele okien i drzwi, będących np. owocem błędnych zamówień.

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

Pozbud podsumował 2018 r. pod względem handlowym. Firma zanotowała wzrost sprzedaży na poziomie 28 proc. Wartość sprzedaży stolarki wyniosła 63,3 mln zł.