ADAMS inwestuje w moce produkcyjne

Red.: MR |Data publikacji: 2018-10-30

Firma Adams planuje rozbudować halę produkcyjno-magazynową. Wkrótce firma będzie miała do dyspozycji obiekt o powierzchni 6 tys. m2.

Siedziba firmy Adams (fot.: Adams)

Adams szybko się rozbudowuje. Firma zdecydowała o powiększeniu hali, która powstała nie tak dawno, bo zaledwie w 2014 r. Łączna powierzchnia budynku po przeprowadzeniu prac budowlanych wyniesie 6 tys. m2. Przy okazji zbudowana zostanie także tzw. hala mechaników z częścią socjalno-biurową. Nowy fragment budynku będzie miał powierzchnię 1600 m2. Natomiast dodatkowa wiata zajmie obszar 3200 m2. Część socjalna to budynek, którego powierzchnia wyniesie ponad 1 tys. m2.

Hala produkcyjna zostanie powiększona o 1600 m2 (fot.: Adams)

Producent stolarki budowlanej z Mrągowa rozwija swoją działalność, stale inwestując w moce produkcyjne. Do realizacji inwestycji firma wielokrotnie korzystała z dotacji unijnych. Częściowo z tych pieniędzy udało się między innymi kupić linię zgrzewająco-czyszczącą firmy Fimtec, centrum tnąco-obróbcze marki ASF Fedrrhenn, linię zgrzewająco-czyszczącą od R&D Tech, komorę badawczą Mobilnego Laboratorium Techniki Budowlanej czy linię do produkcji szyb zespolonych trzykomorowych, którą dostarczyła firma Lisec.

Zobacz również

Mercor z dużym wzrostem zysku i strategią na najbliższe lata

Mercor z dużym wzrostem zysku i strategią na najbliższe lata

Grupa Mercor S.A. opublikowała dane finansowe ze swojego I kwartału roku obrotowego 2020-2021 (kwiecień-czerwiec). Udało się wygenerować wzrosty w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej, choć był to okres pandemii i lockdownu. Firma opracowała też strategię na lata 2020-2023.

NSG Group z ogromnym spadkiem przychodów

NSG Group z ogromnym spadkiem przychodów

NSG Group poinformował, że globalnie w okresie od kwietnia do czerwca zanotował spadek w przychodach na poziomie ok. 40 proc.

Smart home domeną ludzi młodych

Smart home domeną ludzi młodych

Firma USP Marketing Consultancy przeprowadziła europejskie badanie dotyczące powodów dla których decydujemy się lub rezygnujemy z zakupu produktów z kategorii smart home. Sprawdziła również, czy inwestycje w dom inteligentny to domena ludzi młodych.

1