ADAMS inwestuje w moce produkcyjne

Autor: MR |Data publikacji: 2018-10-30

Firma Adams planuje rozbudować halę produkcyjno-magazynową. Wkrótce firma będzie miała do dyspozycji obiekt o powierzchni 6 tys. m2.

Siedziba firmy Adams (fot.: Adams)

Adams szybko się rozbudowuje. Firma zdecydowała o powiększeniu hali, która powstała nie tak dawno, bo zaledwie w 2014 r. Łączna powierzchnia budynku po przeprowadzeniu prac budowlanych wyniesie 6 tys. m2. Przy okazji zbudowana zostanie także tzw. hala mechaników z częścią socjalno-biurową. Nowy fragment budynku będzie miał powierzchnię 1600 m2. Natomiast dodatkowa wiata zajmie obszar 3200 m2. Część socjalna to budynek, którego powierzchnia wyniesie ponad 1 tys. m2.

Hala produkcyjna zostanie powiększona o 1600 m2 (fot.: Adams)

Producent stolarki budowlanej z Mrągowa rozwija swoją działalność, stale inwestując w moce produkcyjne. Do realizacji inwestycji firma wielokrotnie korzystała z dotacji unijnych. Częściowo z tych pieniędzy udało się między innymi kupić linię zgrzewająco-czyszczącą firmy Fimtec, centrum tnąco-obróbcze marki ASF Fedrrhenn, linię zgrzewająco-czyszczącą od R&D Tech, komorę badawczą Mobilnego Laboratorium Techniki Budowlanej czy linię do produkcji szyb zespolonych trzykomorowych, którą dostarczyła firma Lisec.

Zobacz również

Styczniowy numer FB dostępny na Budmie

Styczniowy numer FB dostępny na Budmie

Nadchodzi pierwszy numer naszego miesięcznika Forum Branżowe w 2019 roku. W nim m.in. podsumowanie najważniejszych wydarzeń z minionych dwunastu miesięcy, ranking największych firm w branży i rozmowa z właścicielem firmy OknoPlus, Wacławem Figlem. Nowy numer będzie dostępny podczas targów Budma 2019 w Poznaniu.

DECEUNINCK – jedna nazwa i nowy kooperant

DECEUNINCK – jedna nazwa i nowy kooperant

Deceuninck rozpoczął współpracę joint-venture (50/50) z Holdingiem So Easy BVBA. Firma zdecydowala się o konsolidacji marek i zrezygnowała znazwy Inoutic.

Międzynarodowe Targi Poznańskie z nowym wizerunkiem

Międzynarodowe Targi Poznańskie z nowym wizerunkiem

Międzynarodowe Targi Poznańskie tworzą markę korporacyjną Grupa MTP i wprowadzają nowy wizerunek.