Abakus zalicza miniony rok do bardzo dobrych pod względem handlowym. Firma podsumowała, że przychody były wyższe o 16 proc. w porównaniu do roku 2018.
Producent stolarki podaje, że w minionym roku przychody ze sprzedaży wyniosły 127 mln zł. Jest to wyższa wartość o 16 proc. w stosunku do roku ubiegłego, w którym kwota ze sprzedaży wyniosła 111 mln zł. Obecne wyniki handlowe to kontynuacja długofalowej strategii rozwoju firmy. Od pięciu lat bowiem Abakus ocenia, że kończy sezon kilkunastoprocentowymi wzrostami przychodów ze sprzedaży.

Dobre wyniki handlowe firma notowała niemal na każdym rynku: polskim, zachodnioeuropejskim, wschodnioeuropejskim, a także w Ameryce Północnej. Jedynie zauważalny był pod koniec roku spadek dynamiki wzrostu sprzedaży w krajach zachodnioeuropejskich. Abakus współpracuje z dilerami stolarki i przyznaje, że nawiązał kontakty z nowymi partnerami, ale także dotychczasowi klienci dobrze sobie radzili na rynku – rozpoczynali sprzedaż na nowe rynki, otwierali także nowe punkty handlowe. Jest to jeden z ważnych czynników, który wpłynął na wzrost sprzedaży Abakusa.
Zobacz również
Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport
Firmy branży stolarki od lat są solidnym wsparciem dla wszelkich inicjatyw sportowych w naszym kraju. Zebraliśmy najświeższe aktywności. W tym odcinku piszemy głównie o mniejszych firmach z naszego świata, które sponsorują lokalne drużyny i wydarzenia sportowe.
Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce
Międzynarodowy Dzień Prasy Branżowej to coroczne wydarzenie organizowane przez Roto Frank Holding AG. W tym roku impreza odbyła się po raz pierwszy w Polsce.
Forum Biznesu o nowych rynkach eksportowych i szansach polskich firm
Zakończyła się 6. edycja Forum Biznesu organizowanego przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Wśród prelegentów nie zabrakło przedstawicieli branży stolarki.


